שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מיצובישי אאוטלנדר - החל מ-155 אלף שקל לאוטו'

    היצרנית היפנית מתחילה לשווק בישראל את הגרסה העדכנית של האאוטלנדר, עם שינויי עיצוב ואבזור

    חרטום שונה, פגושים ויחידות תאורה חדשים ואבזור פנים עשיר יותר - מיצובישי אאוטלנדר הגיע אלינו אחרי מתיחת פנים. חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, מתחילה בשיווק הגרסה המעודכנת של האאוטלנדר במחיר שיתחיל ב-130 אלף שקלים לגרסה ידנית, 155 אלף שקלים לגרסה אוטומטית עם חמישה מושבים, 170 אלף לגרסת שבעה מושבים ו-190 אלף שקלים לגרסת הנעה כפולה (עם שבעה מושבים).

     

     

    האאוטלנדר יוצע בישראל עם שבע כריות אוויר, מערכות בטיחות מחויבות על-פי חוק (ABS ו-ESC) ומערכות עזר נוספות דוגמת סיוע בבלימת חירום, מערכת מניעת גלישה לאחור בזינוק וניטור לחץ אוויר בצמיגים. בדגמים כפולי ההנעה יצויד האאוטלנדר גם בבקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית במהירות נמוכה (עד 30 קמ"ש) ואזהרת סטיה מנתיב.

     

    אבזור הפנים כולל במרבית הדגמים חלון גג נפתח חשמלית וכניסה והתנעה ללא שימוש במפתח, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע מההגה, מצלמת עזר אחורית ומערכת מולטימדיה עשירה. זו תאפשר גם את הפעלת ה-Connected car, מערכת הפעלה שתאפשר בעזרת מסך המגע Wi-Fi סלולרי לטובת גלישה ממגוון מכשירים ברכב, Waze, סלופארק מובנה לחניה, רדיו אינטרנטי ושירותים נוספים שמעניקה היבואנית. בגרסת האבזור הגבוהה מציע האאוטלנדר גם ריפודי עור, מושבי נהג ונוסע מחוממים ומושב נהג מתכוון חשמלית וחישוקי "18.

     

    האאוטלנדר ישווק כאן עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (150 כ"ס) הכולל מערכת עצור-סע להפחתת תצרוכת דלק, או מנוע דיזל מוגדש בנפח 2.3 ליטר (150 כ"ס) שיוצע רק בגרסת אבזור אחת ועם הנעה כפולה ושבעה מושבים. תצרוכת הדלק המשולבת והמוצהרת עומדת בדיזל על 17.2 ק"מ לליטר, ובבנזין על בין 16.6 ל-14.9 בהתאם לגרסה. תיבות ההילוכים המוצעות הן ידנית (5), רציפה במרבית הדגמים או אוטומטית מלאה בדיזל עם שבעה מקומות ישיבה. משקלו העצמי נע בין 1.4 ל-1.6 טון.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים