שתף קטע נבחר

אסתי גינזבורג מגייסת כספים לסטארט-אפ שלה

Heroz, המחברת בין מפורסמים למותגים כדי ליצור קמפיינים ברשת , החלה לגייס 20 מיליון שקלים

הדוגמנית אסתי גינזבורג, בעלה עדי קייזמן ושותפים נוספים יובילו סבב גיוס השקעה ראשונית של כ-20 מיליון שקלים לסטארט אפ החדש שלהם בתחום השיווק והפרסום - heroz.

 

 (צילום: רפי דלויה) (צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

 

Heroz היא פלטפורמה לאיתור וחיבור אוטומטי של מובילי דעת קהל (בעלי השפעה עולמית, ארצית ומקומית ברשתות החברתיות), מפורסמים ואנשי מקצוע מובילים באמצעות לחיצת כפתור ובשילוב אפליקציה המאפשרת יצירת מהלכים שיווקיים מתקדמים ואפקטיביים הניתנת למדידה בכל זמן נתון.

 

היזמים, דניאל בוהדנה ואייל באומל, יחד עם המשקיעים: ליאור שחר וארז כהן, אסתי גינזבורג, עדי קייזמן וצ'רילו מרקולין האיטלקי השקיעו, לדברי מקורבים לסטארט אפ, השקעה ראשונית של כ 5 מיליון שקלים להרמת המייזם לאוויר.

 

בסטארט אפ הוסיפו כי פרסום על-ידי מובילי דעה הוא אחד התחומים החמים ביותר בסצינת ההייטק העולמית בימים אלו. "הפלטפורמ

ה מספקת פתרון לעסקים בכל גודל, החל ממותגי ענק כמו בית האופנה DKNY וכלה בעסקים קטנים כמו מסעדה חדשה שנפתחת ורוצה ליצור באזז ראשוני", נכתב בהודעה. "אחד היתרונות של המערכת הוא האפשרות להגיע לאושיות אינסטגרם כמו נטע אלחימיסטר, שיר אלמליח, מור סילבר ואחרות, וכמו כן, להגיע גם למובילי דעה מקומיים שאינם מוכרים לקהל הרחב אך באמתחתם השפעה רבה בתחומי העניין שלהם כגון אופנה, אוכל, ספורט ואפילו פוליטיקה".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו לביא
אסתי גינזבורג
צילום: עידו לביא
heroz
מומלצים