בפלאפון שוקלים: המנויים יוכלו לבחור את סוג הפיצוי
ההחלטה על טיב הפיצוי ללקוחות פלאפון, שנפגעו עקב התקלה הגדולה שלשום תתקבל בתוך זמן קצר, מיד בסיום הטיפול בארוע. ל"ידיעות אחרונות" נודע כי למנויי החברה תתאפשר בחירה מבין מספר הטבות שיוצעו להם.
תיקון התקלה הגדולה שנגרמה עקב שריפה במתג מרכזי של החברה בקריית־אריה, טרם הסתיים אתמול, ועשרות אלפי מנויי פלאפון, כ־30% מכלל הלקוחות, המשיכו לחוות עד שעות הערב בעיות שונות - בעיקר בהוצאה וקבלה של שיחות קוליות. שירותי הגלישה חזרו לסדרם כמעט לחלוטין.
לאורך כל הלילה שלשום (בין שני לשלישי) בנו מהנדסי החברה את הרשת כולה מחדש על גבי המתג ברמלה. מדובר בהליך ממוחשב ברובו, אבל מורכב, שדורש טעינה מחדש של אלפי קבצים ובניית הקשרים ביניהם. על־פי הדוח הראשוני על האירוע, שהועבר גם למשרד התקשורת, מקור השריפה היה בכבל החשמל המוביל ללוח המתג ולא בלוח עצמו. מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, מינה אתמול את סמנכ"ל ההנדסה בחברה, נמרוד בנטוב, לעמוד בראש צוות החקירה הפנימי. גם בוועדת הכלכלה של הכנסת דנו אתמול בתקלה, והיו"ר איתן כבל אמר: "בכוונתי לפנות למנכ"ל משרד התקשורת ולתבוע ממנו לקבל דוח מפורט על העניין, כיצד מונעים הישנות מקרים דומים ומה הפיצוי הראוי ללקוחות".