תראו את דגל ארצות-הברית
גם הכבאים הקשוחים של מיאמי־ביץ' מפנים זמן בלוח השנה שלהם למצעד הגאווה שמתרחש בעיר זו השנה השמינית. המצעד נערך בסימן קירוב לבבות בין חברי הקהילה הלהט"בית, משפחותיהם וחבריהם – ובין תושבי מיאמי־ביץ', והכבאים שנוסעים בכבאיות האדומות מניפים את דגלי ארצות־הברית בגרסת דגל הגאווה.
פורסם לראשונה 11.04.16, 21:17
מומלצים


