שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    עורכים אירוע בעסק? איך תשיגו ספונסר
    מממן האירוע יכול להגיע ישירות ללקוח הייעודי שלו, החברה לא צריכה להוציא הרבה כסף והעובדים נהנים. אז איך עושים זאת נכון?

    בשיתוף אתר "הספקים "

     

    אתם רוצים לקיים אירוע בעסק שלכם, והתקציב מוגבל? למה שלא תחפשו מימון. כיום פועלות חברות רבות שישמחו להשקיע באירועי חברה אם יש להן אינטרס שיווקי מבחינת קהל היעד. המרוויחים מהעניין הם שלושת הצדדים: אתם שמשיגים מימון חלקי או מלא לאירוע, החברה שנותנת את החסות ומרוויחה חשיפה והמוזמנים שנהנים מאירוע עם תוכן, פעילויות, כיבוד והפתעות ברמה גבוהה יותר מזו שהיו זוכים לה ללא המימון.

     

    עוד כתבות מאתר "הספקים"

    אלבום מיוחד לעסק: הדרך להנציח את פעילותכם

    הדרכת בטיחות, זו החובה שלכם

    10 רעיונות לערב חברה לא שגרתי

     

    אמנם העובדה שחלק מהאירוע שלכם יהיה ממותג, יכולה להיחשב לחיסרון עבור חלק מהמוזמנים, אבל בהתחשב בעובדה שאנו חיים בחברה מערבית-מודרנית שממילא המיתוג זועק מכל פינה: שלט חוצות, פרסומות בטלוויזיה, ביגוד ומה לא - מרבית האנשים כבר רגילים לעניין.

     

    ומה יוצא לחברה נותנת החסות? מוקד השירות של אתר 'הספקים': "בעלות של 20 עד 100 אלף שקל היא יכולה להגיע ישירות ללקוח הייעודי שלה. זה הרבה יותר זול מקמפיין טלוויזיוני ומשלטי חוצות, וכשמדובר בכנסים של זה יכול להיות לא פחות אפקטיבי משום שמדובר בקהל-יעד ממוקד שלעתים כולל גם עשרות אלפי אנשים".

     

    אז איך עושים זאת נכון? הדבר הכי חשוב הוא לתת חסות לאירוע שבו קהל היעד המתאים לכם ביותר נמצא בו. לאחר בחירת האירוע המתאים לכם בדקו מה אופי האירוע, מה כמות המוזמנים ובאילו שעות יהיה האירוע. זה ייתן לכם מושג לגבי סוג הפעילות והתוכן המתאימים לכם. אלכוהול, למשל, יתאים פחות בשעות בוקר מוקדמת.

     

    אם אתם מתכוונים לחלק מתנות לאורחים, דאגו מראש שהמתנה תהיה בעלת ערך ולא מוצר שיתפרק להם עוד במהלך האירוע, או כרטיס ביקור או פלאייר שלרוב מוצאים את עצמם על הרצפה. כדאי שזה יהיה מוצר צריכה שממילא אנשים נוטים להשתמש בו, או מוצר שנהוג להניח על השולחן ולהמשיך לפרסם אתכם גם אחרי האירוע.

     

    מבחינת הפעילויות, הרי שישנן פעילויות שאהובות במיוחד על הקהל הישראלי: כל מה שקשור בתיעוד האירוע. אנשים שמתלבשים יפה לאירוע ישמחו למגנט את עצמם למקרר כמזכרת, או להעלות תמונה יפה שלהם לפייסבוק. אחד הדברים הפופולאריים הוא קיר חסות שמולו עומד צלם מקצועי עם פנס תאורה ומתעד את העוברים ושבים. ושבים שוב, לתמונה נוספת. גם מכונה לצילום עצמי תתקבל בברכה, או חלוקה של מוט סלפי לצילום בזמן האירוע.

     

    אפשרות נוספת היא לקחת חסות על בית-הקפה שבשטח האירוע. באירועים שבהם ישנה עמדת קפה, ניתן למתג את עמדת הקפה, את כוסות השתייה ולמתג אף את הכיבוד (לדוגמה, עוגיות מזל) ואת הביגוד של הדיילים בשטח האירוע. במקרה כזה, בעלות נמוכה יחסית, תזכו למיתוג העסק. היתרון הוא שתוכלו להשקיע בהתאם לתקציב שלכם, ואינכם מחויבים לכיסוי כל הוצאות האירוע. היתרון הגדול ביותר הוא שבתקציב מינימלי תזכו לאפקט פרסומי מקסימלי.

     

    ויש גם חסות שלא מתבטאת בכסף. כלומר, מעין עסקת 'בארטר' שבה כל הצדדים יוצאים מרוצים. למשל, החברה שנותנת את החסות מציעה הגרלה שהפרס שלה הוא מוצר בעל ערך. ושוב מי מרוויח? כולם. החברה שמפרסמת את עצמה במהלך האירוע, מארגני האירוע שיכולים להביא יותר קהל בזכות ההגרלה, והמוזמנים שיזכו בהגרלה.

     

    עוד אפשרות היא לאפשר הצבת שלט או דוכן לחברה נותנת החסות, הפעלה באמצעות דיילים המסתובבים במהלך האירוע או כל מיתוג אחר. זאת, בתמורה למאגר נתונים מוקדם שיאפשר הזמנה של בעלי עניין לכנס. זהו תחום שבו ככל שתהיו יותר יוזמים ויצירתיים תוכלו למנף את העסק שלכם בהתאם לתקציב.

     

    מחפשים חברות הפקה לאירועים עסקיים? לרשימת המומלצים

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים