שתף קטע נבחר

קאדילק CTS-V בישראל - החל מ-620 אלף שקל

קאדילק משיקה בישראל את המכונית החזקה בתולדותיה עם 620 כ"ס, זינוק ל-100 ב-3.9 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש. ויש לה גם ארבע דלתות וחמישה מושבים

יבואנית מותג היוקרה האמריקאי קאדילק, חברת UMI, משיקה את הגרסה הספורטיבית למכונית הסאלון ה-CTS-V. הדור הראשון שהושק ב-2004 היה הדגם הראשון שיצא מחטיבת הביצועים המכונה V בקאדילאק, כתשובה אמריקאית למתחרות גרמניות כמו מ.ב.וו M5, מרצדס E63 AMG ואודי RS6. הדור השלישי והחדש יוצע במחיר 620 אלף שקל, תג-מחיר נמוך בכ-400 אלף שקלים מהמתחרות הגרמניות.

 

בחזית הדור הנוכחי מוצב מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על, המגיע משברולט קורבט ZO6. הוא מפיק 640 כ"ס ו-87.2 קג"מ העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש. היכולת הדינמית מגובה בבולמים אדפטיביים (Magnetic Ride Control) שלטענת קאדילק הם בעלי זמן התגובה המהיר ביותר כיום, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בלמים של ברמבו (בקוטר 390 מ"מ מלפנים עם קאליפר 6 בוכנות ו-360 מ"מ מאחור עם קאליפר 4 בוכנות) וצמיגי מישלין פיילוט ספורט דביקים (265/35R19 מלפנים, 295/30R19 מאחור).

העיצוב החיצוני כוחני במיוחד, תודות לסבכה קדמית בצורת רשת, מכסה מנוע מסיבי פחם עם פתח אוורור גדול, מסיטי אוויר בפגושים עם פתח גדול מלפנים, רביעיית מפלטים ומאחור וספוילר אחורי בקצה תא המטען.

את תא הנוסעים ציידה קדילאק במושבי ריקארו ספורטיביים, גימור קרבון ורשימת האבזור כוללת מסך מגע בגודל "12.3 עם מצלמה היקפית, תצוגת נתונים עילית על השמשה, מערכת להקלטת נתוני נהיגה (כולל מצלמה קדמית עם נתוני סל"ד, מהירות, וזמני הקפה) וטעינה סלולרית לטלפון. ל-V גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שמירת מרחק ושטחים מתים, ומצלמה אחורית המוצגת במראה המרכזית ומגדילה את שדה הראיה פי 3.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים