אלפבית: הכנסות של 21.5 מיליארד דולר ברבעון השני
זאת לעומת תחזיות ל-20.8 מיליארד דולר עבור החברה האם של גוגל; הרווח למניה הסתכם ב-4.2 דולר למניה לעומת תחזית ל-8.04 דולר; המניה זינקה ב-5% במסחר המאוחר
כתבות נוספות בערוץ הכלכלה
הגידול בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2015 הסתכם ב-21%, כאשר מספר ההקלקות הכולל על מודעות פרסומת בכלל אתרי ושירותי החברה צמח ב-29%. ההכנסה הממוצעת לכל הקלקה, עם זאת, ירדה ב-7%.
"התוצאות העסקיות המצוינות שלנו ברבעון זה משקפות את ההשקעות המצליחות שביצענו במהלך השנים בהרחבת הפעילות שלנו בתחומים כמו וידאו ומובייל", כתבה בדו"ח רות פורת, מנהלת הכספים הראשית של אלפבית.
בשעה שעיקר ההכנסות עדיין מגיעות מעסקי הפרסום של גוגל, גם הפרויקטים ארוכי הטווח שלה שהוצאו לפני שנה לחברות בת נפרדות במסגרת הארגון מחדש, כגון גוגל פייבר, נסט וקליקו, מניבים הכנסות ברבעון זה - בהיקף של 185 מיליון דולר, לעומת צפי של 168.2 מיליון דולר ופי 2.5 מהיקפן ברבעון המקביל ב-2015. ההפסד התפעולי של פרויקטים אלו, עם זאת, צמח מ-660 מיליון דולר לפני שנה ל-859 מיליון דולר.