שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אודי RS Q3 בגרסת ביצועים - החל מ-425 אלף שקל

    אודי RS Q3 מושקת בישראל בגרסה כוחנית שמוסיפה 27 כ"ס, מקצצת 0.4 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש ומוסיפה 43 אלף שקלים לתג המחיר

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, מתחילה בשיווק גרסה מהירה (עוד) יותר ל-RS Q3, עם תוספת של 43 אלף שקלים למחיר ותג של 425 אלף שקלים בסך הכל. ה-RS Q3 הוא רכב הפנאי הראשון לשאת את צמד האותיות RS (ר"ת RennSport, "ספורט מוטורי" בגרמנית) של חטיבת הספורט ביצרנית מאינגולשטאט. גרסת "הפרפורמנס" מגיעה כחלק ממתיחת פנים קלה שעבר לאחרונה הדגם. מאז הושק ה-RS Q3 בישראל לפני כשנתיים נמכרו ממנו כ-30 יחידות, כמות נאה בהתחשב בתג המחיר העסיסי.

     

     

    מנוע 5 צילינדרים מוגדש בטור בנפח 2.5 ליטר, מפיק בגרסה זו 367 כ"ס ו-47.4 קג"מ (ב-1,625 סל"ד), תוספת 27 כ"ס ו-1.5 קג"מ בהשוואה ל-RS Q3 הרגיל. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבה כפולת-מצמד עם 7 יחסים והנעה כפולה קבועה ("קוואטרו"). תוספת הכוח מאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות (קיצוץ 0.4 שניות בהשוואה) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

     

     

     

    בדומה לגרסה הרגילה, גם גרסת הביצועים כוללת בולמי זעזועים קשיחים ומיתלים המנמיכים את המרכב ב-2 ס"מ בהשוואה ל-Q3 רגיל. הבלמים גדולים משמעותית (365 מ"מ מלפנים, 310 מ"מ מאחור) והצמיגים בעלי חתך נמוך יותר על גבי חישוקי "20 - לעומת "19 ב-RS Q3 הרגיל.

     

     

     

    עוד תוספות לגרסת הביצועים הם גימורי טיטניום למרכב, קאליפרים אדומים, דיפונים לתא הנוסעים בגימור קרבון כחול ותוספת אבזור שאינה סטנדרטית בדגם הרגיל כמו כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, בקרת שיוט, מערכת שמע של BOSE ודלת תא מטען חשמלית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים