שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    קאדילק אסקלה - ספינת דגל עם V8

    קאדילק חושפת קונספט לספינת דגל חדשה מעוצבת ומפוארת שתמוצב מעל ה-CT6. על הדרך תחזיר את תצורת המנוע הקלאסית לאמריקה עם V8 חדש

    קאדילאק חושפת בתערוכת פיבל ביץ' בקליפורניה, את האסקלה, קונספט חדש שמהווה קדימון לספינת דגל חדשה ליצרנית היוקרה האמריקאית שתמוקם מעל ה-CT6 ואת שפת העיצוב החדשה בקשת הדגמים שיוצגו בחמש השנים הקרובות.



    האסקלה מתבססת על פלטפורמת אומגה של ה-CT6, כיום הדגם הגדול ביותר בהיצע החברה, אך היא ארוכה ממנה ב-16.5 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים גדול ב-11.9 ס"מ. העיצוב החיצוני מרשים וכוחני בזכות מכסה מנוע ארוך עם יחידות תאורה צרות וסבכה קדמית בולטת, פרופיל של קופה 4 דלתות עם שמשה אחורית המשתפלת בחדות לאחור ופנסים אחוריים בצורת ראש חץ.

    כמי שמבקשת להחזיר את קאדילק לימי הזוהר שלה בתא הנוסעים מושבים המזכירים יותר כורסאות מרופדות, שפע דיפוני עור ועץ והגה דק בדומה לדגמים היסטוריים של היצרנית. אלה מתחברים לעיצוב פנים מודרני עם לוח מחוונים דיגיטאלי לרוחב הדשבורד המאפשר מיעוט מתגים בקונסולה המרכזית. ריפוד המושבים מאחור עשוי בד בהשראת חליפת עסקים ויש מסכים דמויי טבאלט הנשלפים מגב המושבים הקדמיים.

    החדשה הגדולה ביותר באסקלה היא הצגת מנוע V8 חדש שנעדר עד כה מהיצע הדגמים של היצרנית מלבד האסקלייד וה-CTS V שמצויידים במנועים של שברולט טאהו וקורבט ZO6 בהתאמה. המנוע החדש בנפח 4.2 ליטר מפיק 500 כ"ס בסיוע צמד מגדשי טורבו והוא צפוי להיות מוצע בעתיד גם ב-CT6, נוכח הביקרות שספגה המכונית על היעדר מנוע בתצורה האמריקנית-קלאסית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים