שתף קטע נבחר

וואלה: האתר הנחשף ביותר

על פי סקר TIM. נטוויז'ן – ספקית האינטרנט המובילה בחדירה לבתים

וואלה הוא אתר האינטרנט הזוכה לשיעורי החשיפה הגדולים ביותר ונטוויז'ן היא ספקית האינטרנט המובילה בשיעורי המצאות בבתים, כך מתברר על פי פרטים נוספים מ-TIM, סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS/טלסקר.

על פי הנתונים, וואלה הוא אתר האינטרנט הנחשף ביותר לעיני גולשים, עם 44.2 אחוזים בשבוע, אחריו נענע עם 32.2 אחוזי חשיפה, שירות הדואר חינם Hotmail עם 28.3 אחוזים, יאהו! עם 27.1 אחוזים, MSN ישראל עם 26.5 אחוזים ו-ynet עם 18.9 אחוזים.

על פי השיטה המודדת אתרים על פי חשיפה, כל נשאל נתבקש לציין מתי היתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שפורטו ברשימה. יש לציין כי שיטת מדידה זו רחוקה מלהיות מושלמת - היא לא מבטיחה שהגולשים אינם מבלבלים בין "וואלה" ונענע" ושהם בטוחים כי אמנם ביקרו באתר אותו ציינו. רק שיטת מדידה אלקטרונית יכולה לספק נתונים מהימנים.

הסקר בדק גם שיעור חשיפה כולל לאתרים מאותה קבוצת בעלות. על פי מדד זה, קבוצות האינטרנט המובילות בארץ מבחינת שיעורי חשיפה שבועיים הן אתרי MSN (כולל Hotmail), עם 42.6 אחוזים, ואחריהן אתרי קבוצת "הארץ" (הארץ, IOL, דה מארקר), עם 26.3 אחוזים. ראוי לציין שהסקר לא מדד את שיעור החשיפה של קבוצת האינטרנט המאוחדת וואלה-הארץ-IOL.

 

נטוויז'ן – הכי הרבה בתים

 

על פי נתוני TIM, כ-32 אחוזים ממשקי הבית מחוברים לרשת עם נטוויז'ן, כ-28 אחוזים מתחברים עם אינטרנט זהב, 23 אחוזים עם ספקי בזק וכשבעה אחוזים עם חברת סרפרי. כ-4.5 אחוזים בלבד מתחברים עם ברק (נתון מאכזב עבור ברק) או נונסטופ (שיעור נאה עבור נונסטופ) וכ-3.2 אחוזים מתחברים עם קווי זהב.

הנתונים מבטאים שיעורי נוכחות במשקי בית בישראל (לא כולל מגזר עסקי) של ספקי האינטרנט במועד עריכת הסקר (דצמבר 2000 - ינואר 2001), ואינם מייצגים נתחי שוק, במונחים של היקפי שימוש או כסף.

סקר TIM נערך במהלך דצמבר 2000 - ינואר 2001, בקרב 1,000 גולשי אינטרנט בני 13 ומעלה, באוכלוסייה היהודית בישראל.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שיעורי החשיפה הגדולים ביותר.
שיעורי החשיפה הגדולים ביותר.
וואלה
מומלצים