עד הקצה
הוא הלך לצבא וחזר עם סיוטים ממה שעשה עם חבריו בשטחים. בהודו בלע מכל הבא ליד ועצר רק אחרי שראה את התהום מביטה בו מקרוב. בתל–אביב למד משחק אבל התמקד בשתייה, בבחורות ובקרבות ברים עם עבריינים. תומר קאפון, הכוכב של 'תאג"ד' וזוכה האוסקר הישראלי שמח שהוא בכלל בחיים. בונוס: להיות השחקן הכי חם על המסך
גם הסצנה הזו זיכתה אותו במחיאות כפיים מהאנשים שנקלעו למקום, אבל עכשיו היא מציפה בו זיכרון נוסף. "הסיפור בהודו", הוא אומר ומעבד את הקשר בין אירועים טראומטיים שעברו עליו או חלפו לידו לשירות הצבאי שלו. "לא חשבתי על זה בכלל. הייתי במסיבה מטורפת בגואה, כל הלילה רקדתי עם חברים ועניינים ובלגנים. אחרי המסיבה אני הולך לאינטרנט קפה ונכנסים שלושה בריטים, אמא, אבא וילד, צועקים 'תזמינו אמבולנס'. אנחנו רצים לחוף. סירה מצ'וקמקת מגיעה, על החרטום שוכב בחור צעיר, כל הרגל שלו פתוחה. פתאום אני אוכל את הסיבוב הזה של הצבא. יש שם שני הודים ואני מתחיל להעיף אותם באוויר, יורה פקודות בעברית - מביאים קרש, שמים אותו כמו אלונקה, ואני פאקינג בצבא, בקטע אמיתי, יש אירוע מתגלגל. מתחילים לרוץ, אלונקה, סוגר פצע פתוח, מגיעה טרנטה, אני מכניס אותו, יוצא מהאמבולנס ונמצא באיזה לופ כזה נורא, כולי מגואל בדם. ואז היד של האמא נוגעת בי מאחור - ואני פתאום מתעורר מזה".
הראיון המלא עם תומר קפון - ביום שישי ב"7 לילות" ובאפליקציית ידיעות אחרונות