שתף קטע נבחר

תערוכת לוס אנג'לס (חלק א') - מאזדה CX5, קאדילאק CT6 הייברידית ומאייבך S650

תערוכת הרכב בלוס אנג'לס פותחת את שעריה היום. רגע לפני הפתיחה הרשמית, קבלו הצצה ראשונה לדגמים חדשים שיוצגו בה - מאזדה CX5 וקאדליק CT6 היברידית נטענת, שיגיעו לישראל במהלך שנה הבאה. מי שלא תעשה עלייה היא המרצדס מאייבך S650 קבריולה, שתיוצר רק ב-300 עותקים

בניגוד לשנים קודמות, שבהן רק כמה דגמים בודדים שהוצגו בלוס אנג'לס הגיעו לישראל, השנה דווקא צפויים להגיע כמה דגמים חדשים במהלך 2017. לפני הפתיחה הרשמית היום (ד') ב-17:00 שעון ישראל קבלו פרטים ראשונים מאירוע טרום השקה שנערך אתמול.

 
תקציר תערוכת 2015

 

מאזדה חושפת CX5 חדש, רכב הפנאי הפופלארי של היצרנית. מדלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, נמסר כי הדגם החדש יגיע בסוף הרבעון השלישי של 2017.

ל-CX5 עיצוב אגרסיבי יותר בהשראת ה-CX9, המתרכז בעיקר בחזית שהתרחבה בסנטימטר, יחידות תאורה צרות וחדות המשתלבות בסבכה קדמית גדולה, פגוש שונה וקורה A שהוזזה 3.5 ס"מ לאחור. אלה משפרים גם את היעילות האווירודינמית ומסייעם להפחתת רעשי רוח.

 

גם עיצוב הפנים עודכן בעיקר לקונסולה מרכזית עם מסך תצוגה בגודל "7 בחלקה העליון הנשלט מחוגה, מסך תצוגת נתונים צבעוני בגודל "4.6 בלוח המחוונים, דיפוני עור, גימורי אלומיניום ואופציה למערכת שמע איכותית של BOSE. אבזור הבטיחות עודכן עם מערכת לזיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בלימה אוטונומית עירונית מבוססת מצלמה, לעומת יחידה מבוססת לייזר בדגם הקודם עם טווח פעולה גדול מבעבר של בין 4 ל-80 קמ"ש.

 

 

השינויים המכאניים קטנים יותר (בסיס הגלגלים, 270 ס"מ נותר זהה) ומתרכזים במרכב קשיח מבעבר עם התנגדות גבוהה ב-15.5 לפיתול ובמערכת GVC (ר"ת G-Vectoring Control) החדשה של מאזדה, השולטת במומנט שמשוגר לגלגלים המניעים (קדמיים) ומסוגלת כך להקטין את הכוחות הפועלים על המכונית בעת תאוצה, בלימה ופנייה, תוך הבטחה להתנהגות כביש מדויקת יותר ונוחות נסיעה עדיפה. היצע המנועים יישאר כבעבר 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית במנוע הקטן וכפולה-קבועה בגדול, אך נוסף בורר מצבי נהיגה כולל מצב ספורט המחדד את תגובות המצערת והעברת ההילוכים.

 

 

קאדילאק חושפת את ה-CT6 עם יחידת הנעה היברידת נטענת. זו תגיע לישראל לקראת סוף 2017 ועשויה להציע תג מחיר נמוך משמעותי של כ-400 אלף שקלים בשל הטבת המס, מה-CT6 הרגילה. יחידת ההנעה משלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין לצמד מנועים חשמליים בעלי תפוקה משולבת של 335 כ"ס ו-59.7 קג"מ.

 


אלה עוברים לגלגלים האחוריים ומאפשרים תאוצה ל-96 קמ"ש תוך 5.2 שניות, 0.3 עשיריות שנייה פחות מגרסת ה-V6 בעלת הנעה כפולה שתושק בקרוב בישראל. המנוע החשמלי מאפשר נסיעה לטווח של 48 ק"מ במהירות של עד 125 קמ"ש ללא שימוש במנוע הבנזין. יש לציין שמיקום הסוללות מאחורי הספסל האחורי בא על חשבון נפח תא המטען שיהיה קטן מ-433 ליטר של ה-CT6 הרגילה.

 


מרצדס חושפת את המאייבך S650 קבריולה, מכונית פתוחה ראשונה למותג היוקרה של היצרנית הגרמנית. הקבריולה שמיועדת להתחרות בבנטלי קונטיננטל ורולס רויס דוון (Dawn) תיוצר ב-300 עותקים בלבד ותעלה באירופה 300 אלף יורו, יותר מכפול מה-S500 קבריולה הבסיסית.

 

יחידת הכוח מגיעה מה-S65 AMG, מנוע V12 בנפח 6.0 ליטר כפול מגדשי טורבו המפיק 630 כ"ס בשידוך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. אלה מאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות בדרך למהירות מירבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. היא נבדלת באלמנטים עיצוביים שונים כמו גימורי מתכת לסבכה ולפגוש מלפנים, חישוקי "20 ייחודיים ותגיות המותג בפרופיל ובאחוריים. בתא הנוסעים דיפוני עור משובחים בתפירה ייחודית, ערכת תיקי עור תואמים ומספר הייצור הסידורי בקונסולה המרכזית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים