שתף קטע נבחר

שברולט קרוז בישראל - החל מ-125 אלף שקל

UMI משיקה בישראל את שברולט קרוז, המשפחתית החדשה שתוצע בגרסאות סדאן והאצ'בק, עם מנועי טורבו בנזין חזקים ורשימת אבזור עשירה ביחס למקובל. תג המחיר מתחיל ב-125 אלף שקלים. בנוסף מתחיל שיווק מתיחת הפנים לטראקס עם תג מחיר של 123 אלף שקל המבטא הוזלה של 7,000 שקלים

UMI יבואנית שברולט משיקה בישראל את הקרוז החדשה עם תג מחיר התחלתי של 125 אלף שקלים לגרסת האצ'בק 5 דלתות (שתגיע בעוד כחודש) ו-130 אלף שקלים לגרסת הסדאן. בנוסף משיקה UMI גם את הטראקס, רכב הפנאי המעודכן שעבר לאחרונה מתיחת פנים וזוכה לתג מחיר נמוך מבעבר של 123 אלף שקלים (הוזלה של 7,000 שקלים).

 

מבחן ראשון לשברולט קרוז החדשה
מבחן השוואתי למשפחתיות סדאן

מבחן השוואתי למשפחתיות האצ'בק 5 דלתות

 

הקרוז החדשה מתבססת על פלטפורמה חדשה (משותפת לאסטרה) ובעלת בסיס גלגלים של 270 ס"מ (1.5 ס"מ יותר). היא תוצע עם מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.4 ליטר המפיק 153 כ"ס (13 כ"ס יותר) ותיבת 6 הילוכים שעברה עדכון. יחידת ההנעה עושה שימוש ברכיבים קלים מבעבר ומסייעת, למרות הגידול בממדים להפחית את המשקל העצמי בכמה עשרות קילוגרמים. גם הביצועים טובים מבעבר; 7.7 שניות ל-100 קמ"ש (קיצוץ של 2.7 שניות) וצריכת דלק רשמית של 14.1 ק"מ לליטר (לעומת 13.5 ק"מ לליטר), בין היתר תודות להפחת מקדם הגרר (מ-0.33 ל-0.29) ולהתווספות מערכת עצור וסע.

 

 (הלל פוסק) (הלל פוסק)
(הלל פוסק)

 

הקרוז תוצע בשתי רמות אבזור נדיבות יחסית; LT (ב-125 אלף שקל להאצ'בק ו-130 אלף שקלים לסדאן) כוללת מערכת MyLink עם מסך בגודל "7 וצימוד סמארטפון דרך Apple CarPlay או Android Auto, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "16 קלים. גרסת פרימייר (ב-135 אלף שקלים לשתי גרסאות המרכב) מוסיפה ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם עם התנעה מרחוק, בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבים הקדמיים וחישוקי "17 קלים.


אבזור הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, אבל שברולט כלל לא מציעה מערכות בטיחות אקטיביות כמו בלימה אוטונומית, אלא רק התראות: סטייה מנתיב, התנגשות, עצמים בשטחים מתים ותנועה חוצה מאחור. בישראל תוצע מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. שתי הגרסאות יוצעו עם מערכת ניטור נהיגת צעירים המאפשרת בין היתר תיעוד מהירות, הגבלת עוצמת מערכת השמע.

 


מתיחת הפנים של הטראקס מתרכזת בחרטום פחות בולבוסי המאמץ את קו העיצוב המשפחתי בעוד השאר נותר ללא שינוי. כבעבר הוא יוצע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 140 כ"ס ובשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. בתא הנוסעים מסך מגע עם מערכת MyLink עם מסך בגודל "7 עם צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay או Android Auto. בשונה מהגרסה האמריקאית המציעה 10 כריות אוויר, הגרסה הישראלית כוללת רק 6 כריות אוויר. גם מערכות הבטיחות להתראה המקוריות לא יוצעו, אלא מובילאיי בהתקנה מקומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים