שתף קטע נבחר

הכנסות פרטנר ירדו ב-16% ברבעון השלישי, אך הרווח הנקי עלה ל-19 מיליון שקל

זאת בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד בסיכומו נרשם לחברה הפסד של 9 מיליון שקל; מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי: "שוק התקשורת עומד בפני צומת דרכים. החלטות מושכלות יביאו להגברת התחרות והנהנה המרכזי יהיה הצרכן הישראלי"

פרטנר פרסמה הבוקר (ד') את תוצאות הרבעון השלישי שלה לשנת 2016. החברה מדווחת על הכנסות של 849 מיליון שקל - ירידה של 16% בהשוואה לרבעון המקביל.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

ה- EBITDA (רווח לפני פחת) עמד על 220 מיליון שקל - עלייה של 12% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח התפעולי עמד על 64 מיליון שקל, לעומת 32 מיליון ברבעון המקביל. הרווח הנקי עמד על 19 מיליון שקל, לעומת הפסד של 9 מיליון שקל ברבעון המקביל.

 

פרטנר מדווחת על 2.6 מיליון מנויים בסלולר עם הכנסה ממוצעת ללקוח (ARPU) של 66 שקל לעומת 71 שקל ברבעון הקודם. סך הכל הכנסות רק מסלולר של 670 מיליון שקל, ירידה של 18% ביחס לרבעון הקודם, EBITDA של 156 מיליון שקל - עלייה של 14% ביחס לרבעון הקודם ורווח תפעולי של 36 מיליון שקל לעומת 10 מיליון שקל ברבעון המקביל.

 

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, אמר כי "שוק התקשורת נמצא בימים אלה בפני צומת דרכים - בפני כנסת ישראל מונחת רפורמה בתחום התקשורת כחלק מחקיקת חוק ההסדרים שמטרתה להביא להורדת המחירים לצרכן.

 

"החלטות מושכלות יביאו להגברת התחרות בשוק התקשורת. הנהנה המרכזי ממהלך שכזה יהיה הצרכן הישראלי. לקראת כניסתנו לשוק הטלוויזיה, אנו צופים כי יישום חובת מכירה (Must Sell) של תכני ספורט, יאפשר רפורמה צרכנית משמעותית בשוק הטלוויזיה הנשלט כיום על ידי דואופול, רפורמה שצפויה להביא להורדת מחירים בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, הנחשב לאחד מהיקרים בעולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים