שתף קטע נבחר
הכי באזזזז
    זירת הקניות
    הכירו: הישראלים שמייצאים קוסמטיקה לאסיה
    עשרות יצואנים ישראלים השתתפו לאחרונה בתערוכת "קוסמופורף אסיה" בהונג-קונג, הנחשבת לחלון הראווה הגדול ביותר עבור כל היבטי תעשיית הקוסמטיקה והיופי באסיה. "במזרח כבר מכירים את המוצרים הישראלים לטובה וזה מאוד עוזר לנו להיכנס לשווקים באסיה"

    תערוכת "קוסמופורף אסיה" שהתקיימה לאחרונה (16-18/11) בהונג קונג - זו השנה ה-21, נחשבת לחשובה ביבשת האסייתית ולחלון הראווה עבור כל היבטי תעשיית הקוסמטיקה והיופי. ואיך לא, גם להזדמנות ישראלית להגדלת הייצוא לשוק המתפתח.

     

    התערוכה בתחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה, המכשור הרפואי והאריזה שהחלה באולם תצוגה אחד, עם מציגים ומבקרים מאסיה בלבד, הפכה בתוך שני עשורים לתערוכת ענק בשטח של 81,500 מ"ר, עשרה אולמות תצוגה, עשרות אלפי מבקרים, אלפי מציגים מכל העולם - ביניהם גם חברות ישראליות רבות. 

     

    על פי נתוני מכון היצוא, סך יצוא הקוסמטיקה והטואלטיקה בשנת 2015 הסתכם ב-547 מיליון דולר, כאשר היצוא לאסיה הסתכם בכ-75 מיליון דולר המהווים כ-14% מסך היצוא הישראלי.

     (צילום:אביבה טסלר) (צילום:אביבה טסלר)
    (צילום:אביבה טסלר)

    מבין אלפי המציגים, בלטו עשרות חברות ישראליות שהציגו מוצרים לטיפוח השיער, העור, טיפול בבעיות עור, מוצרים לתינוקות וקוסמטיקאיות ומכשור אסתטי. 11 מתוכן הציגו במסגרת הביתן הישראלי שהקים במקום מכון היצוא ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה. ביניהן: א.משי, אינטרקוסמא, בי.פור.יו, ג'נוריס, ד"ר וייפ, כ.צ.ט, מורז, סוד הנעורים, ספא קוסמטיקס, פאר פארם, תעשיות תמרוקים שיק, ג'יג'י, היקארי, ב.ד. סיגמא וטבטק.

     

    הכירו כמה מהחברות הישראליות שהציגו בתערוכה

    אחת מהחברות הישראליות שהציגה במקום בדוכן משלה היא SAPHIRA, שמציגה כבר מספר שנים בתערוכת קוסמופורף בבולניה (איטליה) ומייצאת לעשרות מדינות ברחבי העולם, והשנה הציגה לראשונה בתערוכה בהונג-קונג - במטרה לחדור גם לשוק האסיאתי. החברה שהוקמה בישראל לפני כ-5 שנים מייצרת מוצרי טיפוח שיער על בסיס חומרים מים המלח ובתערוכה האחרונה, זכתה בדוכן ממש בכניסה לביתן מוצרי השיער.

    אביעד גרינברג במפגש עם משווקים לאסיה (צילום:אביבה טסלר) (צילום:אביבה טסלר)
    אביעד גרינברג במפגש עם משווקים לאסיה(צילום:אביבה טסלר)

    "זה היה הפעם הראשונה שנסענו לשם", מספרת ספירה טסלר-גרינברג (26) שהקימה את החברה יחד עם בעלה אביעד. "היה לנו דוכן עם מיקום טוב בדיוק בכניסה של האולם למוצרי שיער. ראינו את המשווק שלנו שיתחיל לעבוד בסין והכרנו קניינים מקוריאה, יפן הונג-קונג. זו תערוכה ענקית", היא מציינת.

     

    ל-SAPHIRA, מוצרים שונים לטיפוח השיער: שמן מינרלי טיפולי לטיפוח, הזנה והגנה של השיער ובוץ מינרל לריכוך, פתיחת קשרים ובנייה מחדש של שלמות מבנה השערה, מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים, שמפו ומרכך קרטין המועשרים בעשרות מינרלים פעילים מים המלח, ועוד.

     

    איך התגובות על המוצרים הישראלים באסיה?

    "יש תגובות מאוד טובות. במזרח כבר מכירים את המוצרים הישראלים לטובה. בפרט על מוצרי ים המלח לעור שנחשבים פה מאוד יוקרתיים. על מוצרי שיער מים המלח - שזה מה שאנחנו מייצרים עדיין לא שמעו, אבל המיתוג של ישראל וים המלח מאוד עוזר לנו להיכנס לשווקים באסיה".

     

    בנוסף הציגו בתערוכה במסגרת הביתן של מכון היצוא, חברת דן-מור חומרי טבע וכימיקלים, המייצרת מגבונים לחים, תרכיזים ובשמים לתעשיות הדטרגנטים והקוסמטיקה.

     

    מוצר הדגל של החברה הינו מגבון להסרת כתמים מצבעי שיער. המוצר נמכר בעיקר לשימוש במספרות. המוצר מיוצר תחת עשרות מותגים שונים ונמכר בעשרות מדינות בעולם. בעקבות השתתפותם בתערוכה ב-2015 החלה דן מור למכור בשנה האחרונה מגבונים אלו גם ללקוחות בסין וביפן.

    הביתן הישראלי בתערוכה (צילום: יח"צ) (צילום: יח
    הביתן הישראלי בתערוכה(צילום: יח"צ)

    סוד הנעורים - מפתחים מוצרים לטיפול בבעיות עור על בסיס פירות וירקות. החברה מציעה גישה חדשנית אקטיבית וטבעית להקלה וטיפול בסימפטומים של בעיות עור שונות. מוצרי החברה מכילים קומבינציה של פירות וירקות מלאים בשילוב עם רכיבים אקטיביים נוספים המגבירים את פעילות המוצרים ויעילותם ומהווים אלטרנטיבה טבעית להקלה על מגוון בעיות עור.

     (צילום: מורז) (צילום: מורז)
    (צילום: מורז)

    היקארי - חברה ותיקה העוסקת למעלה משמונה שנים בתחום הקוסמטיקה המקצועית והרפואה האסתטית. החברה מפתחת ומשווקת מכשירים ותכשירים קוסמטיים למזותרפיה לשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות). החברה מתמקדת בשנים האחרונות בפיתוחים שמבוססים על התגליות המדעיות החדשות מתחום הארכת חיים (Longevity), והסבתם לתחום הקוסמטיקה, וזאת על מנת להביא בכך להצערת העור.

    חברת היקארי בתערוכה (צילום: יח"צ) (צילום: יח
    חברת היקארי בתערוכה(צילום: יח"צ)

    כצט בע"מ שהייתה אף היא בביתן הישראלי של מכון היצוא, היא חברה בבעלות פרטית הפועלת משנת 1921 ובסוף שנות השמונים הפכה לחברה בינלאומית. בתחום מוצרי הקוסמטיקה פיתחה החברה מוצרים - ביניהם, פמינה - לשמירת ההיגיינה הנשית, לקטופיל - סדרת דרמו-קוסמטית לטיפול בעור רגיש, יבש ומגורה, טפטפים - קו מוצרים לילדים בגיל הרך בתחום הצטננות, גירוי ועקיצות וטיפול בתינוק ומשחות שיניים הנמכרים גם בשווקים מובילים בעולם.

     

    SAPHIRA - מעולם הרבנות לעולם הספרות

    SAPHIRA נחשבת לחברה משפחתית. ספירה טסלר-גרינברג, היא ילידת ארה"ב וזמרת מקצועית שלקחה חלק בהפקות אופרה ומחזות זמר (בתפקיד אווה פירון במחזמר אוויטה). בגיל 16 הגיעה ספירה עם משפחתה לביקור בישראל והחליטה כי כאן היא רוצה להקים את ביתה. היא למדה פסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה והכירה את אביעד שלמד באותה תקופה משפטים. השניים נישאו, ומיד לאחר מכן החליטו השניים ללכת אחרי חלומה - הקמת חברה למוצרי שיער ממוצרי ים המלח, והשקיעו בה את כל חסכונותיהם.

     

    מאז הצטרפו לחברה כשותפים, הוריה של ספירה שעשו עלייה לארץ לפני כשנתיים, אביבה טסלר, מטפלת זוגית, מייסדת העמותה 'מבצע חיבוק' המסייעת לנפגעי פעולות איבה, והאב יואל טסלר, לשעבר רב הקהילה במרילנד, סגן נשיא מועצת הרבנים (RCA) בארה"ב ונשיא IRF.

     

    כיום, קו המוצרים לטיפוח ועיצוב השיער SAPHIRA , שמיוצרים בארץ, משווקים לאלפי מספרות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם בארה"ב ואירופה, דרום אמריקה - ואפילו במדינות מוסלמיות כגון ערב הסעודית וכוויית (דרך ארה"ב), כאשר כל החומרים, הספקים ושלבי היצור של מוצרי החברה הם מישראל.

     

    לפני כשנה החלה החברה גם למכור את מוצריה גם בארץ, בזכות סלון בוטיק שפתחו במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, יחד עם מעצב השיער מוריס דדון. דדון עשה אף הוא לפני כשנתיים עלייה לישראל, אחרי שטיפל בשיער של ידוענים רבים בבוורלי הילס בהם: ג'ניפר אניסטון, סנדרה בולוק, מיקל דאגלס ברוק שילדס, הילרי דאף, איימי רוסום, פטריסיה היטון, ועוד כוכבים רבים.

     

    בשלב זה סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי החברה והמקום בו ניתן יהיה לרכוש את המוצרים - מלבד אתר האינטרנט.

     

    מה השלב הבא?

    "אנחנו מקווים להמשיך לייצר מוצרים טובים וגם לפתח את השוק הישראלי ואת הכלכלה הישראלית ולייצג את ישראל בצורה הכי טובה בעולם".

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "הכירו: הישראלים שמייצאים קוסמטיקה לאסיה"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים