מצדיעים למנהלים המובילים במשק
תנובה ובנק מזרחי־טפחות זכו לאות הוקרה על שם פולה מוזס ז"ל בזכות תרומתן הרבה לקהילה בפרס שחולק לראשונה בטקס השנתי של ארגון "סופרברנדס" הבינלאומי
ארגון "סופרברנדס" הבינלאומי ערך אמש את הטקס השנתי במהלכו מוענקים מטעמו אותות הצטיינות למנהלים בכירים במשק, על הישגים ניהוליים משמעותיים בתחום השיווק והמיתוג בישראל.
לטקס, שנערך באוניברסיטת תל־אביב, נוסף השנה, לראשונה, אות הוקרה מיוחד בחסות "ידיעות אחרונות". האות, על שמה של פולה מוזס ז"ל, רעייתו של נח מוזס ז"ל העורך האחראי הראשון של "ידיעות אחרונות", הוענק לחברות תנובה ובנק מזרחי־טפחות, בעבור תרומה לקהילה.
לתנובה הוענק האות בזכות פרויקט "בית לגדול טוב" - מיזם חברתי לאומי שבמסגרתו מוקמים מרכזי פנאי והעשרה לילדים בגיל הרך, בערים ובשכונות פריפריאליות ברחבי הארץ.
בנק מזרחי טפחות זכה לאות ההוקרה בשל מיזם "זזים" - מיזם ראשון מסוגו שמטרתו העצמת בני נוער ועידודם להתנדבות, באמצעות תמיכה בפרויקטים חברתיים שמוצעים ומבוצעים על ידי בני הנוער. יו"ר מזרחי טפחות - משה וידמן ומנכ"ל תנובה אייל מליס, קיבלו את האות וציינו את החשיבות הרבה שהם רואים בתחום העשייה החברתית.
אות הוקרה מיוחד מטעם סופרברנדס העולמי, לזכרו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס ז"ל, הוענק בטקס לבנו, חמי פרס, שקיבל אותו בשם המשפחה בהתרגשות רבה. "תודה על ההכרה בתרומתו של אבי", אמר בקול נרגש. "לו אבי נכח הערב על הבמה הוא היה מבקש להעניק את הפרס לעם ישראל. אין מותג גדול יותר מישראל, אין מותג שנוכל כולנו לשרת באון".
"הנשיא פרס ז"ל היה למותג על בישראל ובעולם. ובכל שנה ושנה נבחר לאהוב ולמוערך ביותר על ידי 90% מהקהל בישראל", נאמר בנימוקי הארגון לפרס.
ועדת ההיגוי בישראל, בראשות פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל־אביב, בחרה להעניק אות הצטיינות לבעלים ויו"ר ויסוצקי שלום זידלר, על המהפכות שחולל בקטגוריית התה ב־30 השנים האחרונות, ולבעלים ויו"ר ניופאן צביקה גיור על הפיכת ניופאן למותג על בזכות עצמו.
אות "המנהיג השיווקי" ל־2016 הוענק לאבי ניר, מנכ"ל קשת.
מקבלי האותות בטקס
צילום: סיון פרג'
מומלצים