שתף קטע נבחר

מרצדס E קופה חדשה - בישראל באפריל 2017

מרצדס חושפת דור שני ל-E קופה שתנחת בישראל באפריל הקרוב. היא מציע ממדים גדולים מבעבר, עיצוב מודרני ומערכות בטיחות מתקדמות. תג המחיר צפוי להתחיל בחצי מיליון שקל לגרסאות הבסיס

מרצדס חושפת את ה-E קופה החדשה שתנחת בישראל באפריל 2017, כך נמסר מהיבואנית כלמוביל. באירופה תג המחיר גבוה ב-12.5 אחוזים מגרסת הסדאן כך שבישראל הוא צפוי להתחיל בחצי מיליון שקלים.

 

 

הדור השני של ה-E קופה מתבסס על פלטפורמת גרסת הסדאן, בשונה מהדגם היוצא שהתבסס על ה-C קלאס הקודמת. בהתאם הוא ארוך ב-12.3 ס"מ (482.6 ס"מ), רחב ב-7.4 ס"מ (186 ס"מ), גבוה ב-3.2 ס"מ (143 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים גדול ב-11.3 ס"מ (287.3 ס"מ). אלה אמורים לתרום לשיפור המרווח לנוסעים מלפנים ב-1.8 ס"מ לראש וב-5 ס"מ לכתפיים, ומאחור עם תוספת 7.4 ס"מ למרווח הרגליים, 1.5 ס"מ למרווח הראש ו-3.4 ס"מ למרווח הכתפיים.

 

העיצוב החיצוני מאמץ את חזית ה-E סדאן בעוד האחוריים מזכירים את ה-S קופה. עיצוב הפנים מוכר מדגמי החברה עם צמד מסכים בגודל "12.3, האחד משמש כלוח מחוונים והשני כמסך תצוגה, הנמצא בחלקה העליון של הקונסולה המרכזית הנשלט באמצעות חוגה. פתחי האוורור העגולים קיבלו עיצוב שונה המזכיר צינור פליטה של מטוס קרב. כבעבר היעדר קורה B מאפשר חלונות צד גדולים ותחושה אוורירית.
ה-E קופה תציע את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של היצרנית, הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית שפועלת בין מהירות זחילה לקצב אוטובאן, מערכת היגוי אקטיבית שומרת-נתיב, בלימה אוטונומית וסיוע בהתחמקות מהולכי רגל, אפשרות להתאמת מהירות הנסיעה לפי שלטי מהירות, מעבר נתיב לטובת עקיפה וחזרה על-ידי הפעלת איתות בלבד (ללא מגע בהגה).

 

היצע המנועים הרלוונטי לישראל כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר בשתי רמות הספק: 184 כ"ס ב-E200 עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות, ו-245 כ"ס ב-E300 עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות. מעליהן יוצע מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר כפול מגדשים המפיק 333 כ"ס, המאיץ את המכונית ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולהנעה אחורית או כפולה קבועה ב-E400 הבכירה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים