שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מוכרים ברשת: מדי לינק
    מדי לינק מציע משלוח עד הבית של אלפי פריטים בתחום הפארם - מוצרי תינוקות, טיפוח וקוסמטיקה • האתגר: למסור ללקוחות את המוצר המבוקש במהירות המרבית

    בשיתוף דואר ישראל

     

    שם העסק: מדי לינק פארם

     

    הבעלים: אייל חברוני ותמיר פורמן

     

    כתובת: www.medi-link.co.il

     

    ההתחלה: "האתר הוקם ב־2010 מסגרת פרויקט גמר שלנו בלימודי תעשיה וניהול באוניברסיטת בן־גוריון. בתחילה האתר נשען על פעילות של רשת בתי מרקחת השייכת להורים של אייל. בהמשך, האתר הלך וצבר תאוצה עד שבשנת 2013 החלטנו לפתוח חברה עצמאית והקמנו מרכז לוגיסטי ראשון בתל־אביב".

     

    למה דווקא אנחנו: "אצלנו לא מדובר בפעילות שמתנהלת בחצר האחורית של עסק פיזי, אלא בפעילות שנבנתה מהבסיס כדי לתת תמיכה לאונליין. אנחנו משקיעים כל הזמן בטכנולוגיות חדישות ומשלבים סטארט־אפים מעולם הסחר האלקטרוני".

     

     

    הסוד שלנו להצלחה: "ההתמקדות במסחר מקוון. בסוף 2015 הכנסנו כשותפים את קבוצת מעברות, שהאמינו בנו והבינו שמדובר באתר פארם בעל פוטנציאל לגדול ולצמוח ולהיות אחד המובילים בארץ".

     

    האתגר: "אנחנו גדלים בקצב מדהים והקצב מאוד מאתגר. אנחנו צריכים להיות כל הזמן מאוד גמישים כדי לענות על הביקושים ולנהל את התשתית והמרכז הלוגיסטי כולל המלאי וכוח האדם, וכל זה תוך שמירה על סטנדרט של שירות לקוחות".

     

    הקשיים: "הכי קשה זה לשכנע את הצרכן הישראלי שיש חלופה ברשת לרכישת מוצרי פארם מפני שברירת המחדל זו הרכישה הפיזית בסניפי הפארם בקניונים ובמתחמי הקניות. חלק מאתגר לא פחות הוא הנושא הלוגיסטי של כל ההליך מרגע קבלת ההזמנה – ממלאי מספיק במחסנים שלנו ועד שילוח המוצרים לכל לקוח עד הבית במהירות".

     

    ההצלחות: "כיום אנחנו האתר המוביל בתחום הפארם בישראל עם שותפים אסטרטגיים חזקים מאוד ומחזור מכירות שנתי של עשרות מיליונים בשנה".

     

    החלום: "היינו שמחים אם היינו מגיעים בקצב מהיר להיות במודעות של הצרכן מהרגע הראשון שהוא יוצא מהרופא עם מרשם, ובכל רגע שהוא נזקק למוצרי פארם בענף התינוקות, הקוסמטיקה והוויטמינים. שבמקום לצאת מהבית, הלקוח מול המחשב בבית ויבצע הזמנה באתר שלנו או יעשה זאת היישר מהסמארטפון".

     

     

    מה מייעצים המומחים

     

    כדאי להזמין דוגמאות להזמנה / חיים מזעקי | סמנכ"ל תפעול, דואר ישראל

    מדי לינק הוא עסק צומח המתמחה במכירות אונליין והוא מתמודד עם אתגרים המאפיינים עסקים שגדלים בקצב מהיר. הנאה ממגוון המוצרים הנמכרים באתר מדי לינק מחייבת הגעה מהירה ללקוח. היום מוצעים שירותים שמאפשרים את הגעת המשלוח עד הבית ביום ההזמנה, מה שמעניק ערך משמעותי ללקוח ולבית העסק.

     

    חיים מזעקי
    חיים מזעקי

     

    במשלוח מוצרי פארם מומלץ לצרף דוגמית קטנה ממוצר המתאים להרגלי הצריכה של הלקוח. כך הלקוח יוכל להתנסות במוצר ולקנות אותו בהזמנות הבאות שלו.

     

    מדי לינק יוכל להרחיב את קהל הלקוחות באמצעות מיקוד מדויק בקהלי יעד. ניתן לעשות זאת בעזרת כלים מתקדמים המנתחים את הרגלי הגלישה, תחומי העניין והחיפוש של הגולשים ברשת.

     

    במשלוחים חשובה ללקוח יכולת המעקב אחר החבילה וכן צפי להגעת המשלוח לביתו כך שיוכל לתאם את מועד המסירה. מומלץ לציין מספר טלפון נייד של הנמען על גבי הפריט כדי לאפשר לשליח ליצור קשר.

     

    לאן נעלם מספר הטלפון באתר? / אלי בן יוסף | מנכ"ל Konimbo

    יש שלושה דברים שאפשר לשפר באתר של מדי לינק. ראשית, החלק העליון שמוביל את האתר בכל דפי החנות ומכיל את תפריטי הניווט (שנקרא בשפה מקצועית Header), גבוה מדי. הוא תופס כשליש ממסך הטלפון וגורם לגולשים לגלול כמעט בכל מסך כדי להגיע לפעולות. מצב כזה מעצבן את הגולש וגורם לנטישה גבוהה, לכן יש להקטין אותו ב־50%.

     

    שנית, כפתור הקנייה בדפי המוצר לא נמצא בחלק העליון של המסך, וזה חבל. הכפתור הקנייה צריך להיות למעלה, במקום בולט.

     

    נקודה נוספת: בכל האתר לא מצויין מספר טלפון. אם הם לא מעוניינים שייצרו איתם קשר בטלפון, וזה לגיטימי ומקובל בעולם, הם צריכים להסביר למה. אפשר, למשל, לציין שהם רוצים לחסוך בהוצאות ובכך להציע מחירים נמוכים יותר לצרכן. אם מציינים זאת, הגולש יבין למה אין טלפון וגם יעריך את העובדה שהאתר מתחשב בו כצרכן ולא רוצה לגלגל עליו הוצאות נוספות.

     

    בשיתוף דואר ישראל

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים