שתף קטע נבחר

פורד אדג' דור שני (2016-2017)

הדור החדש של האדג' הוא הראשון שגם משווק באירופה, מה שחייב שיפור משמעותי בהתנהגות הכביש ובאיכות. דו"ח רכישת רכב משומש

קבוצה: רכבי פנאי-שטח

דגמים: 5 דלתות, 5 מקומות ישיבה.

טווח מחירים: מ-196 אלף שקל ל-2.0 ליטר טורבו בסיסי מ-2016 ועד 315 אלף שקל ל-3.5 ליטר הנעה כפולה מאובזר מ-2017 (מחירון לוי יצחק)

 

 (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)
(ניר בן זקן)

 

תעודת זהות: הדור החדש של האדג' הוא הראשון שגם משווק באירופה, מה שחייב שיפור משמעותי בהתנהגות הכביש ובאיכות.

פרטים טכניים: מנועי בנזין, 2.0 ליטר טורבו 245 כ"ס ו-3.5 ליטר ללא טורבו, 285 כ"ס. גיר 6 הילוכים אוטומטי לשניהם. הנעה קדמית במנוע הקטן, כפולה בגדול.

זיהום אוויר: קבוצת זיהום 15 מ-15. לא ממש הצליחו לעשות אותו אירופי.

שמירת ערך: ירידה של 25% בשנה הראשונה, גבוהה יחסית עבור כביש-שטח כיום. אובדן הערך יתמתן בהמשך, סחירות טובה כמשומש

מה לבדוק לפני שקונים: את הצרכים שלכם. אם אתם מתכוונים באמת לטייל בשטח, יש אופציות עדיפות.

למי הוא מתאים: למי שרוצה לנסוע בכביש-שטח מפואר ופחות לתקוע אצבע בעין של השכנים, העובדים או הלקוחות.

למה כן: עיצוב יוקרתי ובולט, תא נוסעים מרווח, וגם מאובזר מאוד ברוב הגרסאות. ביצועים טובים, נוחות נסיעה מוצלחת. זול מאאודי Q5 וב.מ.וו X3.

למה לא: גמלוני יותר מהגרמנים בכביש, ותא הנוסעים שלו פחות מפואר. יכולת שטח מוגבלת מאוד גם ב-4x4 ויש מי שיתקשה לשלם 300 אלף שקל עבור רכב עם סמל שיש על פיאסטה ופוקוס.

למחפשי מציאות: יונדאי סנטה פה וקיה סורנטו מציעים שורת מושבים נוספת ויכולת שטח עדיפה, בקטגוריית רכבי ה-4x4 המפוארים של יצרנים עממיים. ולמי שמחפש שהשכנים גם יבינו כמה הוא שילם על הרכב, X3 פחות מפואר אבל יותר ספורטיבי ועדיף בשטח.

השורה התחתונה: דירקטורים יקרים, לרגל המצב גם אני המנכ"ל תורם את חלקי להידוק החגורה, והנה, קניתי פורד. צנוע אני.

ציון: 4 כוכבים

 

הכתבה התפרסמה ב"ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים