שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פצצה באדום - הפרארי החזקה והמהירה בייצור סדרתי
    800 כ"ס, 340 קמ"ש וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות. פרארי מציגה את היצירה הקיצונית ביותר שלה בייצור סדרתי. ואתם מוזמנים לרכוש אחת בארץ
    פרארי חושפת את ה-812 סופר-פאסט (Superfast, מהירה במיוחד), ספינת דגל חדשה ויורשת ל-F12 ברלינטה. המכונית שתוצג בתערוכת ז'נבה עשויה להגיע גם לישראל בהזמנה מיוחדת במחצית השנייה של 2018. עד כה נמכרו בארץ 3 יחידות מקודמתה, במחיר של 2.85 מיליון שקל כל אחת.

     

     

    ה-812 שומרת על תצורת המנוע (V12 הממוקם מלפנים הנושם ללא סיוע מגדש), אך מגדילה אותו לנפח של 6.5 ליטר (234 סמ"ק יותר מה-F12) ומשחררת ממנו 800 כ"ס ב-8,500 סל"ד ההופכים אותה לפרארי החזקה ביותר בייצור סדרתי. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד מהירה וחדה יותר, המאפשרת זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, בדרך ל-340 קמ"ש מרביים. אלו נתונים זהים לגרסת tdf הקיצונית של ה-F12, אם כי ה-812 כבדה ממנה ב-110 ק"ג (1525 ק"ג בסך הכל).

     

     

    שינוי נוסף במכונית הוא תגבור חשמלי להגה, לראשונה בפרארי. המערכת משולבת עם היגוי אחורי-אקטיבי ומערכת SSC (ר"ת Slide Slip Control), השולטת ביכולת הספיגה של כל בולם זעזועים בנפרד, במידת הנעילה של הדיפרנציאל האחורי ובבקרת היציבות. כל אלה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר. מסיטי אוויר אקטיביים מסייעים להפחתת מקדם הגרר ולהגדלת כוח ההצמדה.

     

     

    מראה ה-812 מזכיר את ה-F12, עם שינויים ביחידות תאורת הלד הקדמיות והאחוריות, פתחי אוורור גדולים יותר בסבכה הקדמית, בפגוש, במכסה המנוע, בצד
    ובאחוריים. גם תא הנוסעים עבר עדכון עם בקרת אקלים דיגיטאלית, עיצוב שונה להגה - עם מתג למענה שיחות טלפון(!) ומסך מגע הממוקם מעל תא הכפפות ומול הנוסע מלפנים, ומציג את מצבי הנהיגה, המהירות ומאפשר שליטה במערכת השמע והניווט.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים