שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    סיטרואן ג'אמפי בישראל - החל מ-170 אלף שקל

    הרכב המסחרי הפופולארי של סיטרואן מתחדש, ומשווק מעתה גם בישראל במספר גרסאות מרכב ומנוע

    חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, השיקה היום (א') את הג'אמפי החדש, אחד מהדגמים הפופולאריים בקטגוריית המסחריות כאן ובאירופה. הרכב המסחרי יוצע בשלוש תצורות מרכב, עם אפשרות בחירה בין שלוש יחידות הנעה ותג-מחיר שנע בין 170 ל-240 אלף שקל. מהיבואנית נמסר כי במהלך השנה תגיע גם גרסת הנוסעים מפוארת בשם ספייס טורר.

     

    סיטרואן ג'אמפי

    סיטרואן ג'אמפי

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    הדור השלישי של הג'אמפי ישווק כאן בשלוש גרסאות מרכב - "מדיום" ו"לונג" החולקות בסיס גלגלים זהה של 327.5 ס"מ אך עם מרכב באורך שונה (495.9 ס"מ ו-530.9 ס"מ בהתאמה) וגרסת "סמול" בעלת בסיס גלגלים של 292.5 ס"מ ואורך של 460.9 ס"מ. זו האחרונה תמלא את החלל בין טנדרונים ארוכים (למשל גרסאות "מקסי" לפולקסוואגן קאדי ופיאט דובלו) לכלי רכב מסחריים ב"גודל מלא", עם שילוב בין כושר תמרון טוב (קוטר סיבוב - 11.3 מטר) ייעודי לנסיעה עירונית, לצד יכולת העמסה וגרירה ותנוחת נהיגה גבוהה ושלטת עם שלושה מושבים מלפנים.

     

     

    כל הגרסאות מגיעות ארצה בתצורת "ואן" עם דלת צד אחת (צמד דלתות צד רק בהזמנה מיוחדת בתוספת 5,000 שקלים) כשההסבה לתצורת נוסעים הכוללת חלונות צד, מושבים (צמד שורות אחוריות ל-6 נוסעים) ויחידת מיזוג אחורית, נעשית בהתקנה מקומית בתוספת של בין 20 ל-35 אלף שקל.

     

    רשימת האבזור בסיסית וכוללת בקרת שיוט ומערכת שמע בהתקנה מקומית. באירופה מוצע הדגם עם מערכת מולטימדיה מקורית, מסך מגע ("7), מצלמת נסיעה לאחור, תצוגה עלית לנתונים ומפתח חכם עם חיישן קרבה לפתיחה חשמלית לדלתות הצד.

     

     

    גם ציוד הבטיחות צנוע וכולל צמד כריות אוויר קדמיות ולא את סוללת המערכות המתקדמות הקיימות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום (מבוססת רדאר ומצלמה), בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטיה מנתיב, שטחים מתים ועייפות נהג, תאורה אדפטיבית - מעבר אוטומטי מאורות גבוהים לנמוכים - עוקבת פניה וקריאת תמרורים.


     

    היצע מנועי הטורבו-דיזל כולל 1.6 ליטר עם 115 כ"ס (בגרסת סמול) או 2.0 ליטר עם 150 כ"ס (במדיום ולארג'), בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית בשני המקרים. מנוע 2.0 ליטר עם 177 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית יוצע בכל אחת מהגרסאות המרכב.

     

    מנוע ה-1.6 ליטר מאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות בעוד מנוע ה-2.0 ליטר יזנק ל-100 קמ"ש תוך 10.6 שניות בגרסה הידנית ו-9.6 שניות באוטומטית. כושר העמסה נע בין טון ל-1.5 טון וכושר הגרירה נע בין 1.8 טון ל-2.5 טון בהתאם לגרסה וליחידות ההנעה. 

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים