שתף קטע נבחר

צפו: יונדאי i30N בניסויי נהיגת חורף

התשובה הקוריאנית לגולף GTI והדגם הראשון בחטיבת N הספורטיבית של יונדאי, צפויה להיחשף בשבועות הקרובים. רגע לפני ההשקה הרשמית, מפרסמת יונדאי סרטון של ניסויי נהיגת חורף. קבלו תיעוד

יונדאי מפרסמת סרטון של ה-i30N בניסוי נהיגת חורף אחרון בצפון שוודיה, לפני השקתה הרשמית של המכונית במחצית השניה של השנה. התשובה הקוריאנית לפולקסווגן גולף GTI תהיה הדגם הראשון בחטיבת רכבי הספורט N של יונדאי. מכלמוביל היבואנית נמסר כי יבוא ה-i30N נשקל בחיוב, כחלק מהמו"מ עם היצרן.

 

 

ה-i30N תצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו חדש שיניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית ודיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה. תיבה כפולת-מצמד עשויה להיות משווקת בעתיד. המנוע יוצע בשתי רמות הספק, ככל הנראה 250 כ"ס או 275 כ"ס. לדברי ראש החטיבה הוא אלברט בירמן, בתפקידו הקודם מהנדס ראשי של חטיבה M בב.מ.וו, ה-i30N תציע את מיטב הטכנולוגיה בתחום המיתלים והבלמים.

 

 

את מבחני הנהיגה האחרונים לפני השקת המכונית ביצע נהג קבוצת יונדאי באליפות העולם בראלי (WRC), טיירי נוביל. הנהג בלגי אמר כי "המהנדסים עשו עבודה מצוינת על תיבת ההילוכים ועל פעולת הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה. יש אחיזה טובה ויציבות טובה בתנאים חלקים כמו כאן והמכונית מאוד קלה לשליטה. נהג רגיל יקבל תחושה דומה לזו של נהיגה במכונית מירוץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים