שתף קטע נבחר

Clicktale משיקה פלטפורמת ענן לשיפור חווית הגלישה

פלטפורמה דיגיטלית חדשה של קליקטייל הישראלית תאפשר לגולשים לענות על שאלות עסקיות קריטיות בעולם האונליין. מנכ"ל החברה תובל שומוט: "הפלטפורמה החדשה משנה את פניי המשחק בכל הקשור לניתוח דאטה עסקית ברשת"

חברת קליקטייל הישראלית הודיעה הבוקר (יום ה') על השקת פלטפורמה חדשה (Clicktale Experience Cloud). המוצר החדש, המבוסס על ענן, משלב דאטה מהמערכות של החברה ומושתת על בינה מלאכותית.

 

שילוב מוצר ענן שכזה, המבוסס על Machine learning, יאפשר לחברות ועסקים לאסוף נתונים התנהגותיים של מיליוני גולשים, להבין במהירות מה משמעות הפעולות שהם מבצעים, לכמת את המידע, ולהציע פתרונות לייעול האתר בכל סוגי המכשירים הקיימים בשוק.

 

דוגמה למפות חום מתוך המערכת ()
דוגמה למפות חום מתוך המערכת

 

"בעידן של היום, מטבע הסחר החדש הוא חווית הלקוח ברשת", אומר תובל שומוט, מנכ"ל Clicktale. "הפלטפורמה החדשה שאנו מציעים משנה את פני המשחק בכל הקשור לניתוח דאטה עסקית. בעזרתה לקוחותינו ימשיכו למדוד ולשפר את החוויה הדיגיטלית של צרכניהם".

תובל שומוט, מנכ"ל Clicktale (צילום: יח"צ) (צילום: יח
תובל שומוט, מנכ"ל Clicktale(צילום: יח"צ)

 

המערכת החדשה מתמקדת באופטימיזציה של חווית הגולשים ומשלבת את כל היכולות הטכנולוגיות של קליקטייל. בחברה הישראלית הוסיפו כי המערכת היא בעלת יכולות גבוהות של הבנת הנתיב שעשו גולשים באתר, היא מזהה כל אינטראקציה בעולם הדיגיטלי ברמת המילי-שנייה ומאפשרת זיהוי של המסלול המדויק שעשו באתר, מהירות גלילת דף וכדומה. כל אלה עוברים תהליך אנליטי מתקדם, ומתורגמים לתובנות לשיפור העסק בהתבסס על מודלים התנהגותיים ופסיכולוגיים.

 

החברה נוסדה ב-2006, ומונה כיום כ-240 עובדים בארץ ובחו"ל. משרדיה נמצאים ברמת-גן.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים