שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ב.מ.וו 740 נטענת בישראל - זולה ב-200 אלף שקל

    ב.מ.וו מתחילה לשווק את הגרסה ההיברידית-נטענת של סדרה 7, עם תג-מחיר של 690 אלף שקלים, כ-200 אלף שקלים פחות מ-740 רגילה

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, מתחילה לשווק את ה-740e, גרסה היברידית-נטענת לספינת הדגל של היצרנית, שתצטרף להיצע דגמי הכלאיים שהחלה לשווק בישראל בסוף השנה שעברה. תג המחיר עומד על 690 אלף שקל, כ-200 אלף שקל פחות מ-740 רגילה.

     

     

    ל-740e יחידת הנעה המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר למנוע חשמלי, שניהם משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. התפוקה המשולבת עומדת על 326 כ"ס ו-51 קג"מ - הספק זהה ומומנט גבוה ב-5.1 קג"מ מה-740 בעלת מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר.

     
    יחידת ההנעה החשמלית מוסיפה 175 ק"ג למשקל העצמי, אבל תודות לזמינות הכוח העדיפה היא מזנקת ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות, עשירית שניה פחות מ-740 הרגילה. לצד זאת היא מציעה יכולת נסיעה על המנוע החשמלי לטווח של 40 ק"מ ועד מהירות של 140 קמ"ש. פליטת המזהמים הממוצעת עומדת על 45 גרם CO2 לק"מ, וצריכת הדלק הרשמית על 50 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.

     

     

    ברשימת האבזור מסך בגודל "10.25 נשלט באמצעות חוגת iDrive, מגע או מחוות יד, טאבלט בגודל "7 המותקן במשענת היד האחורית ומאפשר שליטה במערכת בידור ומיזוג, מפתח חכם עם תצוגת נתוני רכב, מערכת מצלמות היקפית, תצוגה עלית לנתונים, מערכת שמע של הרמן קרדון, ריפודי עור, מושבים קדמיים והגה מתכוונים עם זיכרונות, אוורור וחימום, וילונות חשמליים לחלונות האחוריים, דלתות וואקום, חישוקי "20 קלים ועוד.

     

    מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטנומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע נהיגה בפקקים, התראה על שטחים מתים ומפני תאונה צדית כולל התערבות בהיגוי. גרסת בסיס גלגלים ארוך (ב-14 ס"מ) תוצע בתוספת 35 אלף שקל.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים