שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    סאנגיונג רקסטון חדש נחשף - אצלנו עוד השנה

    17 שנים לאחר שהציגה דור ראשון ומסקרן, מציגה היצרנית הקוריאנית סוף כל סוף רקסטון חדש לגמרי. צפוי להגיע אלינו עוד לפני סוף השנה

    יצרנית הרכב הקוריאנית סאנגיונג חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הרקסטון החדש, דור שני לרכב השטח שעבר אינספור מתיחות פנים ועדכונים מאז הושק אי שם ב-2001. הרקסטון החדש יזכה לפרימיירה רשמית בתערוכת סאול שתיערך בסוף השבוע הקרוב. ל-ynet נודע כי הוא צפוי לנחות בישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.

     

     

    הרקסטון הוא הדגם הראשון שחושפת היצרנית מאז רכשה בעלת השליטה בסאנגיונג, מהינדרה ההודית, את סדנת העיצוב פיניפארינה. קדימון לשינויי העיצוב הדרמטיים ניתן היה לראות בקונספט שהוצג בתערוכת פריז לפני כחצי שנה, וגרסת הייצור אכן מציגה שינויים מהותיים מהדגם הקודם, עם קווים אגרסיביים ונוכחות ויזואלית מרשימה, בשונה מהמראה המגושם והעגלגל של הרקסטון הקודם

    שינוים דרמטיים לא פחות נעשו בתא הנוסעים, שנראה כעת מודרני משמעותית בזכות שילובי צבעים נאים, דיפוני עור, מושבים שונים עם תמיכה משופרת וגלגל הגה בעל 3 צלעות. יש מסך תצוגת נתונים בלוח המחוונים ומסך מגע ענק ("9.2) ועדכני במרכז הקונסולה, עם אפשרות צימוד לסמארטפון באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto. כבעבר הוא ימשיך להציע 7 מקומות ישיבה, אך ניתן לשער כי מרחב המחייה לנוסעים יהיה טוב מבעבר תודות לצמיחה של 3 ס"מ בבסיס הגלגלים - 286.5 ס"מ בסך הכל. נוסעי שורת המושבים האמצעית יהנו כעת גם מפתחי מיזוג אחוריים.


     

    הרקסטון החדש ימשיך להתבסס על שלדת סולם נפרדת, אך זו אמורה להיות קלה מבעבר. עוד לא ברור האם המתלה האחורי יהיה - כמו בדגם הנוכחי - בתצורת סרן חי או מתלה נפרד, כפי שהוא מוצע כיום כאופציה באירופה. מנוע 2.2 ליטר טורבו-דיזל של מרצדס (178 כ"ס) בשידוך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית יעבור בירושה מהדגם הנוכחי. בנוסף אליו יוצע מנוע טורבו-בנזין חדש של היצרנית בנפח 2.0 ליטר (225 כ"ס) שישודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית של אייסין. ההנעה כפולה (עוד לא ברור עם כמו בדגם הנוכחי או כפולה-קבועה) עם הילוך כוח קצר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים