שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ב.מ.וו סדרה 1 תוותר בשנה הבאה על הנעה אחורית

    הידיעות על מעבר להנעה קדמית במכונית הקומפקטית של ב.מ.וו, היחידה שממשיכה להציג תצורה כזו בקטגוריה, מקבלות חיזוק - תחלוק פלטפורמה עם מיני

    כפי שדווח כבר, ב.מ.וו סדרה 1 תוותר על הנעה אחורית הייחודית בקטגוריה, ותיישר קו עם המקובל - הנעה על-ידי צמד הגלגלים הקדמיים. כך מדווח אוטו אקספרס הבריטי, אשר חושף פרטים נוספים על המכונית שתושק בסוף השנה הבאה.

     

     

    הדור השלישי של סדרה 1 יתבסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית - UKL - המשותפת היום לכל דגמי מיני, לב.מ.וו X1 ולסדרה 2 אקטיב טורר וגרנד טורר. היא צפויה להציע בסיס גלגלים ארוך מ-269 ס"מ של הדגם הנוכחי ולגדול גם בממדי הרוחב והגובה. כמו-כן תעבור ה-1 לתצורת מנוע-רוחבי ותוותר על מורכבות הכוללת בין היתר גל הינע, דיפרנציאל וציריות בחלקה האחורי - ובכך תשפר משמעותית את נקודת התורפה של הדגם הנוכחי - מרחב מחייה מוגבל לנוסעים מאחור ותא מטען צנוע מדי.

     

     

    סדרה 1 תציע מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל בהם עושות שימוש מכוניות ההנעה הקדמית של היצרנית, כולל 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ו-4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בהספקים שינועו בין 116 כ"ס עד 231 כ"ס. ב.מ.וו עשויה להציע גם דגם עם הנעה כפולה-קבועה (xDrive) בגרסאות החזקות, ולצדה תשווק ללא ספק גם סדרה 1 היברידית-נטענת. לפי הבריטים, בפסגת ההיצע צפויה לעמוד מחליפת ה-140M שתצויד במנוע 2.0 ליטרים מוגדש עם כ-300 כ"ס והנעה כפולה-קבועה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים