שתף קטע נבחר

גוגל משיבה אש: ניטרלה את הפרסומת הערמומית של ברגר קינג

רשת המזון המהיר שחררה פרסומת טלוויזיה מתוחכמת במיוחד - המאלצת את מכשירי "גוגל הום" להריץ חיפוש על ההמבורגר שלה - הוופר. בגוגל פחות התחברו לרעיון, ובתגובה - ניטרלו את כל המכשירים מלהגיב לפרסומת

זה נראה כמו רעיון שיווקי מתוחכם ומרושע במיוחד: השבוע פרסמה רשת המזון המהיר ברגר קינג, פרסומת טלוויזיה מיוחדת בת 15 שניות בלבד, שבה נאמר כי "15 שניות הן לא מספיק זמן כדי להסביר על הוופר החדש", ובמקום הסבר מייגע, מכריז השחקן המגלם עובד של הרשת: "אוקיי גוגל, מה זה וופר?"

 

 

הפקודה הקולית הנאמרת בפרסומת מפעילה את מכשירי ה"גוגל הום" הנמצאים במרחב הביתי, ומאלצת אותם לחפש את הערך "וופר בורגר" ולהקריא את התוצאות. גאוני, לא? אז זהו, שבגוגל פחות התחברו לרעיון, ובתוך שעות ספורות בלבד מרגע שעלתה הפרסומת לאוויר, ניטרלו את האפשרות של המכשירים להגיב לפרסומת.

 

למרות זאת, אם משתמשים אמיתיים יגידו את אותה הפקודה הקולית בדיוק - גוגל הום יציע להם את התוצאות העולות בוויקיפדיה הנוגעות לוופר. סביר להניח כי בגוגל השתמשו בדוגמת סאונד מהפרסומת עצמה, ובאמצעותה ניטרלו את אפשרות התגובה של המכשירים לאותו קול שמופיע בפרסומת.

 

בנוסף, מרגע שעלתה הפרסומת לאוויר, החלו משתמשים שכנראה לא אהבו את האסטרטגיה השיווקית של ברגר קינג, לערוך מחדש את הערך של "וופר" בוויקיפדיה, והוסיפו הטרלות מסוגים שונים. בין היתר נוספו לרשימת המרכיבים של הוופר "מכיל גזרי ציפורניים", "גורם לסרטן", ו"מכיל עכברים". בתגובה, בוויקיפדיה נעלו את הערך לשינויים נוספים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך יוטיוב
מתוך הפרסומת
צילום מסך מתוך יוטיוב
מומלצים