שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הכי מטוקבקות
      חדש על המדף הפיננסי: לבחור את הקוד הסודי לכרטיס
      בחירת הקוד הסודי של כרטיס האשראי, הלוואה לעסקים קטנים מגופים פיננסיים גדולים ויום העסקים הקטנים - חדש על המדף הפיננסי
      לאומי קארד משיקה שירות חדשני המאפשר ללקוחותיה לבחור בעצמם את הקוד הסודי לכרטיס האשראי שברשותם. השירות נועד להקל על המשתמשים לזכור את הקוד ובפרט יסייע לאלה שמחזיקים במספר כרטיסי אשראי, מאחר והם יוכלו לבחור קוד זהה לכל הכרטיסים שברשותם.

       

      הרקע למהלך הוא הטמעת תקן האבטחה EMV שיושלם במהלך השנה בבתי העסק בישראל. תקן זה יחייב הקשת קוד סודי גם בעת ביצוע עסקאות בכרטיס אשראי, בדומה למשיכת כספים בכספומט על מנת לאמת את זהות בעל הכרטיס.

       

      הלוואה מגוף מוסדי ללא בטחונות

      קבוצת אלוני האפט משיקה מיזם חדש, ביזלנד, במסגרתו יינתנו הלוואות מכספי גופים גדולים לעסקים קטנים ובינוניים. שיטת ההלוואות שמציעה ביזלנד מנתבת למעשה את כספן של חברות פיננסיות גדולות, אל העסקים הקטנים בהלוואה חוץ בנקאית מהירה וללא צורך בבטחונות.

       

      הבקשה למתן אשראי מוגשת באמצעות אתר החברה. לאחר מילוי שאלון קצר, ניתוח הנתונים וחיתום אלקטרוני על בסיס מידע פיננסי קיים יתקבל אישור ויושלם התהליך.

       

      ההלוואה עד סכום של חצי מיליון שקל, ללא צורך בערבים ובריבית של כ-5%-8%. בינתיים הגוף המרכזי שמקצה את רוב הכסף הוא חברת ישראכרט, ולדברי בעלי החברה, שחר אלוני וזיו האפט, היא נמצאת בשלבי משא ומתן מתקדמים עם חברות מוסדיות נוספות המעוניינות להצטרף. "אנו צופים כי כבר בשנה הראשונה לפעילות ביזלנד היקף ההלוואות יעמוד על כ-500 מיליון שקל".

       

      בלי לשלוח פקס

      חברת הביטוח AIG הודיעה כי תפסיק לדרוש מלקוחותיה לשלוח פקסים וההתקשורת מול הלקוח תתבצע באמצעים דיגיטליים זמינים כמו מייל, צ'אט, סמס, פייסבוק ואתר האינטרנט.

       

      החברה מציעה לכל לקוחותיה אזור אישי באתר החברה, ללא צורך בהרשמה או בשם משתמש וסיסמה. באיזור האישי יוכל כל לקוח לבצע את כל הפעולות הנדרשות לו באופן עצמאי וללא צורך ביצירת קשר עם נציג שירות. בין היתר, לקוחות החברה יכולים לרכוש פוליסות, לחדש בעצמם פוליסות, לצפות במסמכי הפוליסה ועוד.

       

      סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק של AIG, גיל שגיב, מציין כי לקוחות המנהלים תביעת ביטוח יכולים להתעדכן בסטטוס התביעה ללא צורך להתקשר לחברת הביטוח.  

       

      יום העסקים הקטנים

      בנק הפועלים יקיים זו השנה החמישית ברציפות, את "יום העסקים הקטנים" – יום בשנה שבו נקראים תושבי ישראל לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים.

       

       (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
      (צילום: Shutterstock)

      ההשתתפות ב"יום העסקים הקטנים", שיתקיים השנה ב-11-12 במאי (ימים ה'-ו'), פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק בו מתנהל חשבונם.

       

      בתי העסק מוזמנים לקחת ערכה מיוחדת לתלייה בחזית העסק מסניפי בנק הפועלים. הערכה כוללת מדבקה ממותגת ושרשרת בלונים. אלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ שיצטרפו למהלך, יקבלו אמצעי חשיפה לקידום המכירות ביום העסקים.

       

      כמו כן, הבנק משיק בימים אלו הלוואה מיוחדת לקראת יום העסקים הקטנים. ההלוואה עד לסכום של 200 אלף שקל בריבית של פריים + 1.5% וניתן להשתמש בה לרכישת מלאי, שיפוץ העסק, הרחבת העסק ותפעולו השוטף.

       

      ההלוואה מוצעת לעסקים קטנים שהינם בעלי מחזור פעילות של עד 50 מיליון שקל. בנוסף, יתאפשר ללווים לדחות את התשלום הראשון על הקרן (גרייס) לתקופה של עד שישה חודשים.

       

      הרובוט משיב ללקוחות

      חברת כרטיסי האשראי כאל משיקה צ'אט בוט (Chatbot), אשר ינהל שיחה עם מבקרי עמוד הפייסבוק של החברה דרך תוכנת המסנג'ר של פייסבוק ויהיה זמין לסייע ללקוחות החברה 24/7 באופן שיוכל לשרת מספר רב של פניות בו זמנית.

       

      בין היתר, יעניק המלצות בנושא ניהול וצריכה של פתרונות אשראי וכן יוכל להציע את כרטיס האשראי המתאים ללקוחות השונים תוך חיבור להזמנת הכרטיס באונליין, בהתאם לצרכי הלקוח. בנוסף, הבוט יפנה את הלקוחות באמצעות קישורים ישירים למגוון שירותי מידע ופעולות רלוונטיים נוספים קיימים.

       

      בהמשך מתכוונים בחברת האשראי להרחיב את יכולות הבוט למתן מענה ישיר אודות מידע אישי כדוגמת בירור חיובים בכרטיס האשראי, זכאות להטבות והפנייה להטבה הרלוונטית.

       

      בעתיד יורחב אופן ההתקשרות עם הבוט גם לערוצים נוספים - לרבות אפליקציות מסרים מיידים נוספות, אפליקציית כאל ואתר החברה.

       

      סדנת פנסיה לנשים

      עמותת נטע – המרכז לפיתוח קריירה, בשיתוף עם מנורה מבטחים - פותחת סדנה אינפורמטיבית עבור נשים המעוניינות ללמוד כיצד ניתן לשפר את תנאי הפנסיה שלהן ולהגדיל את החיסכון הפנסיוני שלהן.

       

      לדברי העמותה, הסדנה, שנקראת מיס פנסיה - לדעת יותר, תיתן מענה לנשים שאינן מבינות ואפילו נרתעות מלעסוק בנושא הפנסיה, וכתוצאה מכך הן אינן חוסכות מספיק ואינן מודעות להיבטים חשובים שיכולים לסייע להן להתכונן לגיל פרישה.

       

      הסדנה תכלול שני מפגשים קבוצתיים שיתקיימו ב-9 למאי וב-16 למאי במשרדי נטע בבני ברק, וכן פגישת ייעוץ פרטית בתיאום אישי עם משווק פנסיוני מורשה מטעם מנורה מבטחים. עלות השתתפות 60 שקלים.

       

      לפנייה לכתב/ת
       תגובה חדשה
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
      מומלצים