שתף קטע נבחר

טויוטה פרואייס בישראל - החל מ-205 אלף שקל

הרכב המסחרי הפופולרי של טויוטה מפנה מקום לדגם חדש, עם אבזור נוחות עשיר ותצורה מעניינת, אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות המשווקות עמו בחו"ל

חמש שנים לאחר הפסקת שיווק ההיי-אייס, חוזרת יבואנית טויוטה, לקטגוריית המסחריות, ומתחילה בשיווק הפרואייס. למסחרית שפותחה בשיתוף קונצרן פיז'ו-סיטרואן מוצמד תג-מחיר שמתחיל ב-205 אלף שקל לגרסת הבסיס, עד 250 אלף שקל לגרסה הבכירה, בין 5,000 ל-10,000 שקל יקר מאחיו התאום, סיטרואן ג'אמפי.

 

 

הפרואייס יוצע בישראל בשני אורכי מרכב, "מדיום" ו"לונג", בעלי בסיס גלגלים זהה (327.5 ס"מ) ואורך שונה (496 ס"מ ו-531 ס"מ) בהתאמה. בשונה מאחיו התאום, גרסת "סמול" הקומפקטית לא תגיע ארצה בשלב ראשון. כל הגרסאות מגיעות בתצורת וואן עם ספסל לשלושה נוסעים מלפנים, שתי דלתות צד ודלת במחיצה בין תא המטען לתא הנוסעים, המאפשרת תוספת של 1.16 מטרים לטובת הובלת חפצים ארוכים. הסבה לתצורת נוסעים (עד 9 מושבים), כולל חלונות צד ויחידת מיזוג אחורית, תבוצע בהתקנה מקומית.

 

 

הפרואייס יוצע עם שתי יחידות הנעה, לשתיהן מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל המפיק 122 ו-37.7 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים ידנית, או 177 כ"ס ו-40.8 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. הגרסה הידנית מזנקת ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות בעוד האוטומטית תסיים את המיאוץ ב-10 שניות. כושר העמסה נע בין 1,100 ק"ג ל-1,490 ק"ג וכושר הגרירה נע בין 2 טון ל-2.5 טון בהתאם לגרסה.

 

 

רשימת האבזור גבוהה ביחס למקובל וכוללת מסך מגע בגודל "7, בלוטות', שקע USB, שליטה מההגה (מצופה עור) ובקרת שיוט. בשונה מדגמי הנוסעים של היצרנית, מערכת הבטיחות המתקדמת המוצעות עם הדגם בחו"ל, כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, שטחים מתים ועייפות נהג, תאורה אדפטיבית עוקבת פניה וזיהוי תמרורים - לא מוצעת בגרסה הישראלית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים