שתף קטע נבחר

מגיפת ההשמנה: פרסומות שהיו גורמות לכם לאכול פחות

חשבתם פעם איך היו נראות אריזות של מותגים, אם במקום הלוגו המוכר הייתה מופיעה ספירת הקלוריות של כל מוצר ומוצר? ערן יסעור הצטרף למלחמה בשומן הרווי ומצא את הפתרון היצירתי כיצד להרחיק אותנו ממזון לא בריא. צפו בתמונות

המאבק בצריכת יתר של מזון משמין, עתיר סוכר וקלוריות נמצא כבר תקופה ארוכה בכותרות. אם מתייחסים לפן השיווקי של המאבק, ישנו אתר בשם Calorie Brands, אשר מציע גישה מחויכת וממותגת יותר למלחמה בשומן הרווי ובקלוריות.

 

באתר ישנן הצעות לעיצובי אריזות מותגי מזון מוכרים, שנעשתה עליהם מניפולציה בהחלפת לוגו המותג בציון מספר הקלוריות שמכיל המוצר. האם זה היה גורם לכם לצרוך יותר או פחות מהמותגים? תחליטו בעצמכם...

 

אגב, האתר מתעדכן כל הזמן ומעלה אריזות חדשות תוך שימוש באותה השיטה.

 

 

 
 
 

 

  

הכותב הוא מומחה לשיווק ולמותגים ומייצג בישראל את פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה ואת ארגון מותגי העל העולמי, Superbrands.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים