שתף קטע נבחר

הכירו את WalkMe

הכירו את WalkMe, פלטפורמה שהופכת את השימוש באינטרנט לפשוט וקל. הישראלים מאחורי הרעיון ענו על השאלון שלנו

WalkMe

פלטפורמה ייחודית שהופכת את השימוש בכל תוכנה, אפליקציה או אתר אינטרנט – לפשוט וקל

 

תעודת זהות

מייסדים: רפאל סווירי, דן עדיקא, אייל כהן

שנת הקמה:2011

שנות עבודה בניו יורק: שנתיים, עם 40 עובדים

 

הרעיון מאחורי הסטארטאפ: WalkMe נוסדה בשנת 2011 ומונה למעלה מ-450 עובדים, רובם בארה"ב ובישראל. החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית שהופכת את השימוש בכל תוכנה, אפליקציה או אתר אינטרנט – לפשוט וקל. בנובמבר האחרון דורגה WalkMe במקום ה-13 ברשימת Fast500™ האמריקאית שמדרגת מדי שנה את חברות הטכנולוגיה הצומחות בצפון אמריקה (מקום 6 בדירוג החברות בתחום התוכנה). מגזין Forbesהעניק לחברה את האות - 2016 World’s Best 100 Cloud Companies, וחברת המחקר גרטנר זיכתה את WalkMe ב- Cool Vendor.

 

איך נולד הרעיון?

אימו של אחד המייסדים ביקשה ממנו סיוע בפעולה באתר האינטרנט של הבנק שלה. כמו בן טוב הוא הדריך אותה צעד אחר צעד. לאחר מספר שבועות היא שאלה אותו את אותה שאלה בדיוק. לאחר שעזר לאימו, הוא החל בחיפוש אחר טכנולוגיה שתפתור בעיה דומה. כאשר חיפושיו העלו חרס, יצא הרעיון של ווקמי לדרך.

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

הצעד הראשון הוא גיבוש צוות נכון עם תשוקה, והרגשה עמוקה שאתה מבין איך הולכים לממש את הרעיון.זה נותן את הכוח והמוטיבציה להמשיך, גם כאשר עולה הצורך לשנות כיוון, ולהתאים את החברה לאפיקים נוספים.

 

משרדי החברה בניו יורק.  ()
משרדי החברה בניו יורק.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

ניו יורק היא HUB של תחום הפיננסים העולמי והחלטנו להקים פעילות בעיר בשביל להיות קרובים ללקוחות שלנו מתחום הפיננסים ולהרחיב את הסגמנט.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

נקודת המפנה הייתה ביולי 2013 כאשר החלטנו להתמקד בשוק הארגוני, לעבות את הפלטפורמה ולהעלות את המחיר שלה בהתאם.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

בתחילת הדרך, כאשר הקמנו את מחלקת שירות הלקוחות Customer Success היינו ממוקדים מדי בנקודת המבט שלנו על המוצר. הבנו מהר שזה תמיד אופטימלי מכיוון שנקודת המבט של הלקוח עשויה להיות שונה, ועשינו את התיקון מייד, וכיוונו את עצמנו בהתאם ל key performance indicators של הלקוח.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

במקרה שלנו הקו המנחה היה להיות קרוב ללקוחות אסטרטגים בשוק אסטרטגי. באופן כללי הטיימינג הנכון נגזר מהבנה עמוקה של הצורך העסקי. מאחר שמעבר כרוך בעלויות גבוהות,יש לוודא שהוא תואם במלואו את הצרכים העסקיים, ולא בגדר "להיות בשביל להראות". צריך לגזור את הטיימינג מתוך נתונים עסקיים, לזהות הגל לפני שהוא הופך לגל, ולהתחיל את המעבר כ-6 חודשים לפני שהטרנד הופך לממשי.

 

מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

90 מיליון דולר.

 

מחפשים עובדים?

כן, ניתן לראות את המשרות הפנויות באתר: www.walkme.com 

 

מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY.

 WWW.IsraeliMappedinNY.com

 


פורסם לראשונה 05/05/2017 04:28

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דן עדיקא, אחד ממייסדי החברה
מומלצים