שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הכירו את kaltura
    סטארטאפ השבוע שלנו הוא kaltura פלטפורמה מובילה למידע ומוצרים המעניקים יכולות וידאו לכל חברה. הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלות שלנו

    kaltura

    פלטפורמת וידאו מובילה למידע ומוצרים המעניקים יכולות וידאו לכל חברה ועסק

     

    תעודת זהות:

    מייסדים: רון יקותיאל, מיכל צור, שי דוד, ערן איטם. מייסדי טוינצ׳י: עידו וייזנברג ועופר שיו 

    שנת הקמה: 2006

    שנות עבודה בניו יורק: מיום הקמת החברה. לחברה בניו יורק 70 עובדים

     

    איך נולד הרעיון?

    הרעיון ההתחלתי של חברת קלטורה היה למעשה רעיון שונה למדי: יצירת וידאו שיתופי במתכונת של B2C, ללקוחות פרטיים, למרות

    שאספקט הקוד הפתוח והעיצוב המודולרי תמיד היה שם. הצוות הבין במהירות שקיים צורך בפלטפורמת וידאו B2B שתעזור לחברות ועסקים שונים לנהל, לפרסם, להפיק רווחים ולנתח את השימוש בתכנים שלהן. לכן החברה התמקדה ביצירת פתרונות וידאו במתכונת B2B. כיום תכני וידאו נמצאים בכל מקום, וקלטורה מספקת פלטפורמת וידאו מובילה אשר עונה על מגוון הצרכים הרחב ביותר ורלוונטית למספר התחומים הגדול ביותר.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    הצעדים הראשונים והחשובים ביותר הם למשוך לחברה אנשים נהדרים שיעבדו בה. לכן חברי הצוות המייסד בחרו לפני הכל להיות השותפים אחד של השני לפני שהחליטו על שוק היעד ועל המוצר. הדבר השני בחשיבותו הוא להתוות את ערכי החברה והתרבות שלה, ומעבר לכל אלו, להסכים על ה״למה״. התשובה ל״למה״ שלנו הייתה קידום פלורליזם, ובהתאם לכך, התרבות שלנו בחברה, החל מהיום הראשון, הייתה תרבות של פתיחות, גמישות ושיתוף פעולה. במשך השנים השווקים והמוצרים שלנו השתנו, אבל ה״למה״ והתרבות שלנו נשארו כשהיו, והם הדברים שמכווינים אותנו לא רק בדרך להצלחה, אלא בדרך לסיפוק גדול, גאווה והגשמה.

     

    הפאונדרים של kaltura. משנת 2006 ()
    הפאונדרים של kaltura. משנת 2006

     

    מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

    הבחירה בניו יורק הייתה מובנת מאליה עבורנו. רון ושי כבר גרו בחוף המזרחי, והמטה של החברה הקודמת של מיכל היה בניו יורק, כך שנראה הגיוני לנהל את פעילותנו בארה״ב מהעיר המדהימה ניו יורק..

     

    מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

    ניתן לחשוב על הרבה נקודות מפנה משמעותיות לאורך העשור – נקודה אחת הייתה בשנת 2008 כאשר קלטורה הפסיקה להיות אתר וידאו B2C ועברה להיות פלטפורמת וידאו B2B. נקודה נוספת הייתה בשנת 2010 עם ההשקה של פורטל הוידאו "MediaSpace״ שלנו, באמצעותו הוכחנו שאנחנו יכולים להתפרס בהצלחה על שני ורטיקלים שנמצאים בפלטפורמה שלנו – מדיה וארגונים (מאוחר יותר התרחבנו גם לחינוך וטלקום). בשנת 2014, קלטורה רכשה את ״טוינצ׳י״, רכישה אשר הכניסה אותנו למרחב של ה OTT TV, מרחב המהווה שוק מרגש ומבטיח מאד, ובשנת 2016 השקנו את ״Kaltura Video PaaS (Platform as a Service), אשר בהחלט מחזק את האסטרטגיה שלנו של תמיכה בכל חוויה של וידאו, מכיוון שכעת אנחנו מציעים לשימוש מסחרי ופשוט את ״אבני הבניין לוידאו״ שלנו שבעזרתן כל אחד יכול לייצר לעצמו את פיתרון הוידאו בו הוא חפץ.

     

    לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

    לא היינו משנים דבר, ובאופן כללי אנחנו לא מסתכלים אחורה אלא קדימה.

     

    מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    הכי טוב להגיע לשם מהיום הראשון!

     

    מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

    133$ מיליון

     

    מחפשים עובדים?

    בהחלט!  חפשו ב- https://corp.kaltura.com  

     

    כתובת בעיר:  Park Avenue South, 10th Floor250

     

    מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY.

     WWW.IsraeliMappedinNY.com

     

     


    פורסם לראשונה 25/05/2017 21:13

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים