שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ב.מ.וו חושפת X3 חדש - בישראל בתחילת השנה
    רכב הפנאי של ב.מ.וו מתעדכן, גדל משמעותית בממדים ומוסיף לעצמו מערכות אוטונומיות המכינות אותו לעתיד. בתחילת השנה יגיע ארצה, ב-2020 תוצג גרסה כל-חשמלית
    ב.מ.וו חושפת את ה-X3 החדש, דור שלישי לרכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית שנמכר מאז הושק לראשונה לפני 14 שנה ביותר מ-1.5 מיליון יחידות. כמו קודמו, גם הדגם העדכני ימשיך לרדת מפס הייצור במפעל החברה בספרטנבורג, דרום קרוליינה. מדלק מוטורס נמסר כי הוא צפוי לנחות באולם התצוגה המקומי בתחילת השנה.

     

    ב.מ.וו X3

    ב.מ.וו X3

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ה-X3 מתבסס על פלטפורמת CLAR המשותפת לסדרה 5 הנוכחית ומציג גידול בכל הממדים; 5.1 ס"מ לאורך (470.8 ס"מ) 1 ס"מ לרוחב (189.1 ס"מ) ו-1.5 ס"מ לגובה (167.6 ס"מ). בסיס הגלגלים צמח ב-5.4 ס"מ משמעותיים (286.4 ס"מ). תא המטען נותר בנפח 550 ליטר. למרות הגידול במידות, המשקל העצמי נמוך כעת בכ-55 ק"ג, תודות לשימוש בחלקי מרכב (דלתות ומכסה מנוע) מאלומיניום. כדאי להזכיר כי ה-X3 החדש גדול במספר ס"מ מ-X5 המקורי שהוצג בסוף האלף הקודם.

     

     

    ה-X3 החדש נראה דינמי מהדגם היוצא, בין היתר תודות ליחידות תאורה קטנות וחדות יותר המופרדות מגריל כליות גדל-מידות ופגושים אגרסיביים עם פתחי אוורור גדולים. תודות למערכת תריסי אוויר שנפתחים ונסגרים בהתאם לצורך, מקדם הגרר ירד מ-0.33cd ל-0.29cd, הנמוך בקטגוריה לטענת היצרנית. גם עיצוב הפנים מוכר מסדרה 5 עם קונסולה מרכזית רחבה יותר ומסך "10.25 בחלקה העליון הניתן להפעלה בעזרת מגע, חוגת IDrive או מחוות יד, לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "12.3 וגלגל הגה בעיצוב שונה.

     

     

    כאופציה יוצעו מערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נהיגה חצי-אוטונומית באמצעות מערכת שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, עם אפשרות מעבר נתיב בעזרת מנוף האיתות ומערכת זיהוי תמרורים המתאימה את בקרת השיוט למהירות המותרת.

     

    היצע המנועים עבר בירושה מהדגם היוצא - 2.0 ליטר טורבו-בנזין בשתי רמות הספק, 184 כ"ס ב-20i או 252 כ"ס ב-30i (תוספת 7 כ"ס מה-28i המוחלף), וטורבו-דיזל עם 190 כ"ס ב-20d ו-3.0 ליטר טורבו-דיזל עם עם 265 כ"ס (7 כ"ס תוספת). כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה (ה-20i יוצע גם עם הנעה אחורית בלבד). בעתיד תוצע גם גרסה היברידית נטענת וגרסה חשמלית מלאה תעלה לכביש ב-2020.

     

     

    לראשונה בהיסטוריה של הדגם תוצע גם גרסת M פרפורמנס כתשובה לאודי SQ5 ומרצדס GLC43 AMG. גרסת M40i מצוידת במנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין המפיק 360 כ"ס ומאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים. גרסה זו מקבלת גם כיול שונה למיתלים, לתיבת ההילוכים ולמערכת ההנעה הכפולה.


    פורסם לראשונה 26/06/2017 22:59

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים