שתף קטע נבחר

דיווח: תקלת אתחול בשיחה למוקד חירום ב-OnePlus 5

אל אתר רדיט זורמות בימים האחרונים תלונות של בעלי הסמארטפון הסיני שהושק רק לפני חודש, לפיהן כל ניסיון לחייג לקו החירום בארצות-הברית (911) מוביל לאתחול של המכשיר

 

 

חודש מאז הושק מכשיר הדגל של היצרנית הסינית וואן-פלוס, וכבר משתמשים מדווחים על בעיית ריבוט: אל אתר הרשת החברתית רדיט הגיעו תלונות בימים האחרונים, לפיהן בלתי אפשרי לחייג מהמכשיר לקו חירום (911) מבלי שהטלפון יאותחל מחדש.

 

נכון, רוב המשתמשים כנראה לא יחוו את הבעיה הזו - מכיוון ששיחות למוקדי חירום הן בהחלט לא דבר שבשגרה. ובכל זאת, מדובר בבאג מטריד שכן במקרה חירום אמיתי - הטלפון עשוי להוות מכשול אמיתי בפני המשתמשים לקבלת סיוע.

 

אחד מהמתלוננים, ניק מורלי, העלה סרטון לפייסבוק ובו נראה הסמארטפון שלו כשהוא חווה את התקף הריבוט בזמן שמורלי מנסה לחייג 911. עוד לא ברור מה בדיוק גורם לתקלה, אבל המשתמשים משערים בעצמם כי יכול להיות שמדובר בבעיה שקשורה ל-GPS במכשיר - שנכנס למצב פעולה כשמתבצעת שיחת חירום.

 

OnePlus 5. עדיין לא הובא לארץ על-ידי היבואן הרשמי ()
OnePlus 5. עדיין לא הובא לארץ על-ידי היבואן הרשמי

 

ייתכן גם כי הבאג לא מוגבל רק לשיחות 911, אלא לכל סוג של שיחת חירום - ולכן מומלץ כי בעלי המכשיר יבצעו שיחות ניסיון למוקדי חירום מקומיים כדי לבחון את התופעה מתקיימת גם אצלם.

 

כנהוג במקרים מהסוג הזה, וואן-פלוס ככל הנראה תצטרך לשחרר עדכון תוכנה בעתיד הקרוב מאוד, על מנת להתגבר על התקלה. החברה סיפקה תגובה ראשונית הנוגעת בעיקר לסרטון הווידאו של מורלי ואמרה: "יצרנו קשר עם הצרכן וכרגע אנחנו בודקים את העניין. אנחנו מבקשים מכל מי שחווה בעיה מהסוג הזה ליצור קשר עם התמיכה הטכנית שלנו".

 

המכשיר עצמו עדיין לא הובא לישראל על-ידי היבואן הרשמי ועדיין לא ידוע אם הבעיה קיימת גם בארץ בחיוג למוקדי החירום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים