שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מרצדס E עם יכולת שטח של G

    מרצדס חושפת את קונספט ל-E קלאס אול טריין המקנה לסטיישן-פנאי הגרמנית יכולת שטח כמו ה-G המיתולגי

    מרצדס חושפת את ה-E קלאס אול טריין 4x4², קונספט לגרסת שטח קיצונית לסטיישן-פנאי של היצרנית. לייצור סדרתי היא לא מתוכננת להגיע בקרוב.

     

     

    ה-E קלאס אול טריין 4x4² נולדה, בדומה לאייקונים המפורסמים ביותר בהיסטוריה של תעשיית הרכב, כפרוייקט ביוזמה פרטית של יורגן אברל, מהנדס במחלקת הפיתוח של ה-E קלאס. ארבל חשב לשלב בין היכולת של גרסאות הקצה של ה-G, כמו ה-6X6 וה-500 4x4² שזכו להצלחה אדירה, בגרסת הסטיישן שטח של ה-E קלאס. לאחר שקיבל את אישור הבוס שלו, מייקל קלץ, ראש מחלקת הנדסה ל-E קלאס והקצו לכך משאבים קרם הפרוייקט עור וגידים.

     

     

    עיקר השינוי ב-E קלאס הוא במיתלים פורטאליים, תמסורת של שני גלגלי שניים המחברת בין הצריה לגלגל ומאפשרת מרווח גחון גדול יותר וקיצור יחסי העברה. בשונה מגרסאות הקצה של ה-G להן סרן קשיח פורטאלי, כאן הם שולבו בזרועות המתלה הנפרדות של ה-E המקורית. שינוי נוסף נוגע לצמיגי שטח במידת ענק של 285/50R20 על חישוקים ייחודיים המגיעים ישירות מה-G500 4x4² יחד עם כנפיים מקרבון לחפות על הגלגלים הגדולים.


     

    התוצאות של השינויים הם 42 ס"מ של מרווח גחון (26 ס"מ יותר מה-E קלאס אול טריין) וזוויות גישה ונטישה של של 35.8 ו-35.6 מעלות בהתאמה (לעומת 18.2/19 מעלות בגרסת המקור). אלו הם נתונים טובים ממרבית רכבי השטח בייצור סדרתי. למרות מרווח הגחון הנדיב פלטות מיגון נבנו במיוחד כדי להגן על האיברים הרגישים.

     

    שאר יחידת ההנעה מגיעה מה-E קלאס, מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר כפול מגדשי טורבו המפיק 333 כ"ס ומשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה קבועה – ללא נעילת דיפרנציאל וללא הילוך כוח.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים