שתף קטע נבחר

הכירו את Feedvisor

מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק מאגדת בתוכה למעלה מ-300 סטארטאפים ישראלים והשבוע אנחנו פוגשים את Feedvisor, אפליקציה שמתמחרת מוצרים בזמן אמת

תעודת זהות:

מייסדים: ויקטור רוזנמן

שנת הקמה: 2011

שנות עבודה בניו יורק: שנה עם 40 עובדים

הרעיון מאחורי הסטארטאפ:החברה פיתחה אלגוריתם מתקדם שמסוגל לתמחר מוצרים בזמן אמת ובצורה דינמית - ולהגדיל משמעותית את הכנסות ורווחי קמעונאים ברשת.בסביבת האי קומרס הקמעונאים, מתמודדים עם האתגר הייחודי של קבלת החלטות עסקיות קריטיות בזמן אמת, בסביבה תחרותית ודינמית. החברהמעניקה פתרון לצרכים המורכבים של המוכרים בענף המסחר האינטרנטי, על ידי יישום מערכת למידה ממוכנת מבוססת אלגוריתמים המבצעת תהליכי תמחור, תכנון ביקושים וניהול מוצרים ומלאי.

יש שינוי עצום בדרך בה אנשים צורכים מוצרים וזה משפיע על ומשבש את כל מערך הייצור, המכירה וההפצה. פידאדביסור מזינה ומעצימה דור חדש של קמעונאים שיוכלו להרוויח מהמצב הקיים בשוק. אלו שינצלו את היתרון הטכנולוגי שמציעה החברה יוכלו להרוויח באופן משמעותי ולהפוך לשחקנים המשמעותיים בזירת המסחר האינטרנטית.

כיום החברה מנהלת נכסים של לקוחות בלמעלה מ-2 מליארד דולר ומעסיקה כ-120 עובדים בישראל, סיאטל וניו-יורק. החברה מסוגלת באופן עקבי להגדיל את מכירות לקוחותיה ב-50% יותר מהממוצע של השוק. זהו אחד מסודות של הצמיחה המטאורית של החברה.

 

"יש לנו פה בסיס לקוחות וטאלנט חזק". משרדי החברה בניו יורק ()
"יש לנו פה בסיס לקוחות וטאלנט חזק". משרדי החברה בניו יורק

 

איך נולד הרעיון?

בימי המשבר ב-2008 , תקופה שבה קשה היה לגייס הון וגם ללקוחות היה קשה לשלם ולאחר המיזם הראשון של ויקטור רוזנמן, מייסד החברה, הוא חיפש אפיק שדרכו ניתן יהיה להגיע להכנסות מהר. ויקטור זיהה שתחום האי קומרס גדל בצורה מהירה ושהרבה עסקים ממשיכים לפעול בו. לאותם עסקים (חנויות) היתה הבנה מהעולם הריאלי: כיצד להביא סחורות, תמחור של סחורות וכדומה, אבל לא היתה להם הבנה בעולם הדיגיטלי. חלק מהמפיצים הבינו שהאפרות היחידה לעמוד מול וולמארט שלעיתים "דורסת" אותם, נמצאת בעולם הדיגיטלי ובעיקר באמזון. ויקטור בחר להכיר את העולם והאתגרים של העסקים דרך הפוזיציה של ייעוץ, הכיר היטב את עולם הטכנולוגיה ובעל הבנה עמוקה באופן שבו עסקים פועלים ואז , כיועץ החל לעזור לעסקים און ליין. כך השכיל לזהות מה אנשים מעדיפים או רוצים, וחשוב אפילו יותר, על מה הם מוכנים לשלם כסף.

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

עבודת הייעוץ ויקטור הובילה להיכרות פלטפורמות עצמן, אילו טכנולוגיות קיימות ועם אילו בעיות העסקים שעובדים און ליין מתמודדים, ב 2011 בנה ויקטור בסיס לקוחות מפואר של כמה עשרות ותזרים מזומנים ובשלב הזה החליט לעשות ספין אוף ולהקים חברה. ויקטור הבין שהבעיה העיקרית היא שאין כלים שמסוגלים לפתור את בעיית התמחור ומכאן החל לפתח את מוצר הדגל של החברה. ב 2012 הצטרפו חברים נוספים, ביניהם אייל לנקסנר וביחד המשיכו לפתח את הרעיון והמוצר.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

בניו יורק מרכז העצבים של עולם המסחר באון ליין. בנוסף יש לנו פה בסיס לקוחות וטאלנט חזק.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

קשה להצביע על אירוע אחד, כי מדובר ברצף של אירועים או החלטות שעשינו על מנת לחבר הכל ביחד. כבר מההתחלה הכנסנו מטריקות ומדדים בכל תחום: מכירות, שיווק, שירות לקוחות ועוד. לא הסתפקנו בניסיון, אלא לקחנו מטרות גדולות ופרקנו אותן לגורמים, קבענו יעדים ספציפיים, ומדדנו אותם לאורך הדרך.

 

מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

33 מיליון דולר

 

חפשו ב-

https://feedvisor.com/

 

מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY. 

 WWW.IsraeliMappedinNY.com


פורסם לראשונה 28/07/2017 16:59

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ויקטור רוזנמן, מייסד החברה
מומלצים