שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    רולס רויס חושפת פאנטום חדשה

    מכונית הפאר מתחדשת עם סביבת נהג ונוסעים מעודכנת ומנוע מוגדש וחזק יותר. לא שזה באמת משנה לבני תמותה, אבל יש להניח שתג המחיר יהיה גבוה עוד יותר

    פאר חדש. רולס רויס חשפה רשמית את הפאנטום החדשה, דור שמיני בשושלת בת 92 שנים לספינת הדגל של יצרנית היוקרה הבריטית. היא מחליפה את הפאנטום הקודמת שהייתה המכונית הראשונה תוצרת רולס רויס תחת בעלת הבית הנוכחית - ב.מ.וו.

     

    רולס רויס פאנטום

    רולס רויס פאנטום

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    לדברי היצרנית, הפאנטום החדשה מבוססת על פלטפורמה עדכנית אשר תעניק בסיס גם לדגמים עתידיים, ובהם רכב הפנאי המכונה בינתיים קאלינן. ברולס רויס החליטו כנראה להרגיע לקוחות מודאגים באשר לביצועיה הספורטיביים, שכן הצהירו שמרכב הפאנטום החדשה יהיה קשיח ב-30% בהשוואה לפאנטום היוצאת. מאידך, עבור לקוחות אחרים שהוטרדו ממשקל גבוה מדי, אין בשורות טובות. למרות שימוש נרחב באלומיניום, המשקל העצמי עלה ב-75 ק"ד ל-2,625 ק"ג בדיוק. לפני נוסעים ומטען.

     

     

    העיצוב החיצוני שומר על הקו  השמרני של המותג, ועודכן בעיקר בחזית עם סבכה קדמית גדולה עוד יותר (כן, זה אפשרי), קורה C שונה ויחידות תאורה חדשות. בפנים תציע הסופר-יוקרה את מיטב ריפודי העור, פיסות העץ והמתכת שיש לתעשייה להציע.


     

    בחלק האחורי פונה כעת צמד המושבים בזווית זה מול זה, לפי רולס, כדי לעודד שיחה בין הנוסעים ולהפחית כאבי צוואר. יש כמובן גם מסכי טלוויזיה נשלפים חשמלית בגב המושבים הקדמיים, מקרר עבור אלכוהול משובח ומה לא. מסך המגע הקדמי גדל ("12.3) ויציע מעתה גם "טקסטורות אומנותיות" שבהן יחפוץ הנהג השכיר.


     

    המנוע ענק כמקובל ברולס (6.75 ליטר) ובתצורת V12 (כי איך אפשר אחרת) ותודות למגדשי טורבו הוא מפיק 563 כ"ס ו-91.8 קג"מ ב-1,700 סל"ד. אלה 103 כ"ס ו-18.4 קג"מ יותר מה-V12 האטמוספרי בדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הקשחת המרכב, יחד עם מוטות מייצבים והיגוי אחורי אקטיביים ומתלי אוויר בכל פינה, אמורים לשפר את היכולת הדינמית, את נוחות הנסיעה וכושר התמרון.


     

    עוד מציינת היצרנית כי תוספת של כ-130 ק"ג חומרי בידוד, שמשות כפולות בעובי של 6 מ"מ וצמיגים יחודיים שפיתחה עבורה קונטיננטל, מאפשרים הפחתת רעשים (עוד יותר) בלא פחות מ-10% במהירות של 100 ק"מ בשעה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים