שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    תנו לקירות לדבר! איך המשרד שלכם יכול לספר את סיפור המותג?
    הפנים החדשות של משרדי קמינריו (Kaminario)

    "החיים אינם מה שחיית, אלא מה שאתה זוכר והאופן שאתה זוכר אותם" כתב הסופר וזוכה פרס נובל גבריאל גרסיה מארקס. בכך הוא חזה את הצורך האובססיבי של האנושות באחסון ושמירת מידע דיגיטלי. אמירה זו הובילה את חברת קונטקט בתהליך המיתוג של משרדי חברת קמינריו (Kaminario), אשר אימצה את המשפט כמשפט מוביל בעיצוב המשרדים בכל אחד מסניפיה ברחבי העולם. המשרדים החדשים של קמינריו (Kaminario) הפכו למקום שמשדר רוח עסקית מעוררת השראה, חברה שחושבת "מחוץ לקופסה" ונהנית ממה שהיא עושה. מקום שמזמין עובדים, משקיעים ושותפים להצטרף ולהיות חלק מהעוצמה שלה.

     

     

     (צילום: שיצו צלמים) (צילום: שיצו צלמים)
    (צילום: שיצו צלמים)

    100% זהות גלובלית, 100% קמינריו (Kaminario)!

    "המשרדים החדשים", אומר דני, מנכ"ל ומייסד קמינריו (Kaminario) "משדרים משהו אחר, שהוא שלנו! קונספט המחבר בין כל סניפינו בעולם, אך משאיר מקום לזיכרונות הקולקטיביים של העובדים בכל סניף וסניף לכן אין זה מפתיע שיש הרבה מהמשותף בכל אחד מהסניפים, ויחד עם זאת, הקירות המדברים בסניפים שלנו בארה"ב, מעוטרים בשחקני בייסבול ופוטבול, במרילין מונרו, דיינר, בהארלי דייוידסון ובאלביס פרסלי ואלו בארץ שייכים לזיכרונות לוקאליים.

    קמינריו (Kaminario) – היא מובילה עולמית באחסון נתונים בטכנולוגיית Flash שזכתה לאחרונה בדרוג מספר אחת על ידי Gartner כאמצעי האחסון הארגוני המוביל בעולם. ה"יקום" הדיגיטלי מכפיל את נפחו מדי שנה וגדל בכל רגע נתון לעשרות רבות של טריליוני ג'יגהבייט... ומהי המשמעות של המספר הבלתי נתפס הזה? אחסון הנתונים כמובן. היה צורך למצוא פתרון שונה מהדיסק המגנטי מול שטף המידע הזה. חברת קמינריו (Kaminario) –הבינה את זה כבר ב 2008 - חברה ישראלית עטורת פטנטים, אשר החליטה להוביל את מהפכת אחסון הנתונים בענן באמצעות טכנולוגיית Flash . קמינריו מספקת לארגונים וליצרני יישומים טכנולוגיים בכל רחבי העולם, טכנולוגיה הקרויה K2 – על שם ההר השני בגובהו בעולם. פתרונות אחסון יעילים, זמינים, אמינים ומשתלמים, המיועדים לנפחי נתונים הצומחים בקצב מסחרר. בין לקוחות החברה: Telefonica, Payoneer, eToro, Kenneth Cole ועוד.

     

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

    זהות גלובלית לקמינריו (Kaminario)

    "כחברה הנמצאת בצמיחה מואצת ומעסיקה למעלה מ-250 עובדים, אנו מפעילים סניפים ברחבי העולם ומתפתחים כל הזמן לשווקים נוספים" אומר דני גולן, מנכ"ל ומייסד קמינריו (Kaminario), "עם זאת, עד לאחרונה, כל סניף התאפיין בשיטת עבודה ובנראות שונה, אשר הקשו עלינו ליצור לעצמנו זהות גלובלית ולשדר מסר עסקי-חזותי ברור. בנקודה זו הכנסנו לתמונה את חברת קונטקט".

     

     (צילום: איתי סיקולסקי) (צילום: איתי סיקולסקי)
    (צילום: איתי סיקולסקי)
     

    בתהליך מיתוג המשרדים הוחלט לעבור מישיבה ב'קיוביקים' (Cubicles) לישיבה ב'אופן ספייס' (Open space) מתוך תפיסה שעיצוב החלל משפיע על התפוקות שלו. אנשים שעובדים בחלל פתוח ומלא השראה, חולקים רעיונות, שיתופי פעולה ומשדרים פתיחות בכל היבט: מחשבתי, רעיוני, עסקי. זה לא מקרי שהחברות המובילות בעולם עברו לצורת עבודה כזו.

     

    "קמינריו (Kaminario) מחזיקה למעשה את הנכס החשוב והיקר ביותר של לקוחותיה: הזיכרונות (המידע האירגוני שלהם ושל לקוחותיהם)." מתארת עירית קרן, מנכ"ל משותף בקונטקט מיתוג ופרסום, "מכיוון שאנו באים מעולם המיתוג, זיהינו מיד את ליבת החברה ואת הסיפור הייחודי שלה ויצרנו עבורה אסטרטגיה ויזואלית, אשר באה לידי ביטוי בתפיסה מגובשת אליה הגענו בקונטקט בתהליך שאנו מכנים: "קירות מדברים". קונספט הממנף את המותג ומבטא, הרבה מעבר לפן האסתטי, דגש מיתוגי המתמקד בבשורת החברה ובערך שהחברה מספקת עבור לקוחותיה - שמירת המידע או בחשיבה אחרת – הזיכרונות האירגוניים. דני גולן מייסד החברה והמנכ"ל הוא אדם פתוח, חד ויצירתי ועובדה זו אפשרה לנו ליצור שפה אקלקטית, ססגונית ופורצת דרך, המשדרת מסר מדויק ומשקף את רוח החברה".

     

     (צילום: שיצו צלמים) (צילום: שיצו צלמים)
    (צילום: שיצו צלמים)
      

     (צילום: שיצו צלמים) (צילום: שיצו צלמים)
    (צילום: שיצו צלמים)
     

    הקירות המדברים בקמינריו (Kaminario) – ממידע מאוחסן, לזיכרון קולקטיבי

    הרעיון שהציג צוות המיתוג של קונטקט לחברי הנהלת קמינריו (Kaminario) היה חריג, אך שבה את ליבם מיד. "למעשה, המרנו את הזיכרונות המאוחסנים בחוות השרתים של החברה, בזיכרונות המשותפים", מסביר אלי אלול, מנכ"ל משותף בקונטקט. "את הזיכרונות הללו ליקטנו מאינספור עולמות תוכן שליוו את ילדותנו: הסרטים בהם צפינו, ריהוט הרחוב של פעם, משחקי המחשב בהם שיחקנו, מוצרי המזון שאכלנו, פריטי אומנות, אופנה, ספורט, פוליטיקה ועוד, כך שבסופו של דבר, נוצר סיפור שלם ומגובש, היוצר את החיבור המיידי בין השירות שמספקת קמינריו (Kaminario), לבין חשיבותו של שימור המידע הטמון בזיכרון, לנצח".

     

     (  צילום: שיצו צלמים) (  צילום: שיצו צלמים)
    ( צילום: שיצו צלמים)
     

    "עיצוב החללים והמרחב הפתוח והמזמין בסניפי קמינריו (Kaminario), הוביל לגאוות יחידה שלא הכרנו, תרם ליעילות העבודה ויצר תרבות 'קמינריו (Kaminario)' מלאת השראה אליה שאפנו, הממלאת אותנו בסיפוק גדול כאשר אנו מארחים לקוחות, שותפים ומשקיעים. האנרגיות החיוביות והפנים החדשות משפיעות בכל סגמנט בחברה".

     

     (צילום: שיצו צלמים) (צילום: שיצו צלמים)
    (צילום: שיצו צלמים)

     

     מעוניינים למתג את המשרד? הכנסו

     

    מיתוג: קונטקט מיתוג ופרסום 

    בימוי והפקה: שמוליק גלברד

    מנהל הפרויקט : צחי פרלשטיין

    עיצוב פנים: סטודיו סמואלוב

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: איתי סיקולסקי
    משרדי קמינריו (Kaminario)
    צילום: איתי סיקולסקי
    מומלצים