שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הכירו את Zuznow
    מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק מאגדת בתוכה למעלה מ-300 סטארטאפים ישראלים והשבוע אנחנו פוגשים אתZuznow, פלטפורמה המאפשרת לארגונים לבנות את הלוגיקה העסקית שלהם פעם אחת

    תעודת זהות:

    מייסדים: חן לבקוביץ, רחלי בטיש

    שנת הקמה:2013

    שנות עבודה בניו יורק: משנת 2015 כיום עם שני עובדים

     

    הרעיון מאחורי הסטארטאפ:

    Zuznow עוסקת מזה 5 שנים בהתאמות חוויות גלישה למסכים ונקודות מפגש שונות באופן אוטומטי. התחלנו עם יציאת הסמרטפון,

    התקדמנו לטאבלטים, ומשם גם לעולמות הנייטיב. בחצי שנה האחרונה פיתחנו מוצר חדש בעולם ה-Conversational UI שמתאים את צרכי הארגונים והאנטרפרייז לנקודות הממשק החדישות מול הלקוחות. Conversation.one היא מערכת הכוללת פלטפורמה לפיתוח conversational apps וכן אלגוריתם המבוסס על machine learning שבונה את השיחה באופן אוטומטי, בהתבסס על השיחות בין לקוחות הקצה והמכשירים בזמן אמת.

     

    איך נולד הרעיון?

    כחלק מפלטפורמת המובייל שלנו שילבנו גם intelligent assistant באפליקציות שלנו. הרבה לקוחות הביעו עניין דווקא באותו פיצ'ר, והבנו שיש כאן הזדמנות גדולה. באותו הזמן, אמזון פרצה עם אלקסה, גוגל הכריזו על גוגל הום, והלקוחות שוב נדרשים להתאים עצמם לטכנולוגיות החדישות בשוק. הידע והנסיון שצברנו מאד תרמו ליכולת שלנו להגיב מהר לצורך, ולהיות למעשה הראשונים בשוק עם פלטפורמת פיתוח כוללת לפתרונות conversation.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    התחלנו תמיד מהלקוחות. אף פעם לא בנינו משהו שלא הגיע כצורך אמיתי מהלקוחות, או שלא התייעצנו איתם לגביו. אנחנו מאמינים שאין טעם לשבת ולפתח משהו שנה – מבלי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח.

     

    מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

    המוצרים שלנו פונים ללקוחות פיננסים. ניויורק היא ללא ספק בירת פיננסים, כך שכל הלקוחות שלנו יושבים כאן. הקרבה ללקוחות, וההבנה איך השוק עובד היא מאד חשובה לכל סטארט אפ.

     

    "להיות קרוב לשוק". זוג המייסדים ()
    "להיות קרוב לשוק". זוג המייסדים

     

    מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

    במוצר המובייל התחלנו בפניה ללקוחות SMB– אבל ברגע שהבנו שהצורך האמיתי למוצר הוא בעולמות האנטרפרייז, ועשינו את ההתאמות הנדרשות, החלה הנסיקה האמיתית. תוך שנה חתמנו עם 15 לקוחות אנטרפרייז.

    מוצר ה- Conversation.one יצא לדרך רק לפני כחודשיים, אבל ללא ספק שהחתימה עם הלקוח הראשון תוך שלושה שבועות, היתה אירוע מרגש מבחינתנו, ואנחנו מקווים שהוא גם יביא להמשך ההצלחה.

     

    לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

    היינו עושים את הכניסה לארה"ב מהר יותר, או לפחות פותחים בו חזית מכירה מהר יותר. היום, עם Conversation.oneכשאנחנו יושבים בניויורק, ומכירים איך השוק מתנהג, אנחנו רואים את ההבדל, שבין להיות קרוב לשוק, לבין לנסות ולנהל שוק מרחוק.

     

    מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    אם השוק שלכם הוא פה, אז כמה שיותר מהר. אין טעם לחכות יותר מדי זמן. מפגש עם הלקוחות יוביל להרבה תובנות, לגבי המוצר, המודל העסקי, הצרכים של הלקוח והיכולת שלכם לתת מענה. הרבה מהצרכים האלה הם שונים ממה שאנחנו מכירים ורואים בארץ, ולכן המגע האמיתי עם הלקוחות כאן הוא מאד חשוב.

     

    מחפשים עובדים?

    כן. חפשו ב-

    www.zuznow.com

     

    מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY.

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים