שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    גאים להציג: הכשלונות העסקיים שלנו

    טיפול פסיכולוגי על כוס בירה: "fuckup nights" היא תנועה עולמית שהגיעה לישראל ומטרתה יצירת שיח בין יזמים ואנשי עסקים על הכישלונות שלהם, ובאמצעותו לקיים תהליך של למידה והפקת לקחים. אחד מהאחראים למיזם התראיין לאולפן ynet

    "fuckup nights" הוא טרנד שהחל במקסיקו לפני כחמש שנים וכעת הגיע גם לישראל ובמסגרתו מדברים יזמים ואנשי עסקים על כישלונותיהם מול קהל. עד כה התקיימו אירועים שכאלה בתל אביב, ירושלים ובחודש הבא יתקיים אירוע גם בחיפה. ירון צפדיה, אחד מהאחראים ליוזמה, התראיין לאולפן ynet:

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    צפדיה: "Fuckup nights זו תנועה עולמית שהחלה במקסיקו ב-2012. היום היא פועלת בלמעלה מ-250 ערים, וכ-80 מדינות. והמטרה היא לייצר קהילה, לייצר שיח על כשלונות. אנחנו בתל אביב, בישראל, סטארטאפ ניישן, המון סטארטאפים, אקו סיסטם כזה של יזמות והצלחה. אבל הרי ידוע שלא הכל זה הצלחה, אנחנו ב- fuckup nights מחלקים את העולם לשלוש: אלו שכשלו, אלה שיכשלו ואלה שלא מספרים לנו על הכישלונות שלהם".

     

    למה זה חשוב לשתף כל כך הרבה אנשים בכשלונות שלנו? 

     

    "קודם כל זה גורם לנו להבין שכישלון זה לא נורא, שלומדים מזה. יש לנו באירועים דוברים מכל מיני רקעים: הייטק, יזמות, אומנות, פוליטיקה, עיתונאות. וחשוב להבין שכולם כושלים. כולם נכשלים בשלב כלשהו, ולא צריך לברוח מזה, לא צריך לפחד מזה, זה חלק מהחיים. ואם נדע לשמוע את זה, לקבל את זה ולקבל אולי גם השראה מזה אז נוכל ללמוד על זה יותר וזאת בעצם המטרה של fuckup nights - לייצר שיח על כישלון.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים