שתף קטע נבחר

החברה שתשלם לגולדן סטייט 60 מיליון דולר

לקבוצת הכדורסל הפופולרית בעולם יש ספונסר חדש: אלופת ה-NBA חתמה על עסקה עם חברת "רקוטן" היפנית, שנותנת חסות גם לברצלונה ותשלם לווריורס 20 מיליון דולר בשנה תמורת הופעת הלוגו שלה על הגופייה

במשך שנים גופיות ה-NBA נשארו נקיות מלוגואים של חברות או פרסומות, אבל בקרוב מאוד זה הולך להשתנות. על פי דיווח ב-ESPN, חברת המסחר האלקטרוני הגדולה ביפן, "רקוטן", תשלם לגולדן סטייט 60 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות תמורת הזכות למקם את הלוגו שלה על גופיית הכדורסל הפופולרית בעולם.

 

על פי הדיווח ההסכם בין הצדדים מוערך ב-20 מיליון דולר מדי שנה. לוגו החברה יופיע בצד ימין של הגופייה, במקביל ללוגו של חברת נייקי שיופיע בצידה השמאלי. זו לא הפעם הראשונה ש"רקוטן" מתערבבת בעולם הספורט: לאחרונה היא חתמה על הסכם חסות עם ברצלונה, בעסקת ענק של 235 מיליון דולר לארבע שנים.

 

הלוגו של "רקוטן" על יציעי הקאמפ נואו (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
הלוגו של "רקוטן" על יציעי הקאמפ נואו(צילום: גטי אימג'ס)

גם ברצלונה חתמה על עסקה עם החברה. מיקיטאני עם ברתומאו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
גם ברצלונה חתמה על עסקה עם החברה. מיקיטאני עם ברתומאו(צילום: AFP)

 

המנכ"ל והמייסד הירושי מיקיטני הסביר את הבחירה: "אנחנו אוהבים ספורט. יש בזה הרבה רגש - סיפורים גדולים, חיוכים ודמעות". מנהל השיווק של הווריורס, צ'יפס באוורס, אמר כי הבחירה ב"רקוטן" הייתה קשורה ברצון של המועדון בהתקשורת עם חברה בעלת שם: "זו לא הייתה העסקה הגדולה ביותר שהוצעה לנו".

 

גם השנה גולדן סטייט היא המועמדת המרכזית לזכייה באליפות ה-NBA, אחרי ששמרה על כל הכוכבים שלה מהעונה הקודמת - סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט ודריימונד גרין - והוסיפה אליהם את עומרי כספי, ניק יאנג וג'ורדן בל.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים