שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ב.מ.וו X2 חדש. יגיע אלינו בתחילת השנה

    יצרנית הרכב הגרמנית חושפת את רכב הפנאי החדש X2, גרסה בעיצוב ספורטיבי ל-X1. לישראל הוא יגיע בתחילת 2018

    ב.מ.וו חושפת את ה-X2, שבועות ספורים לפני הצגתו בתערוכת לוס אנג'לס בסוף נובמבר וחודשיים לאחר שפורמו תמונות עם מדבקות הסוואה. לישראל הוא צפוי להגיע במרץ 2018.

     

     

    ה-X2 הוא גרסה ספורטיבית ל-X1, ושניהם מתבססים על פלטפורמת UKL המשותפת למיני. בשונה מתצורת פנאי-קופה של ה-X6 וה-X4 (ביחס ל-X5 ול-X3 עליהם הם מבוססים) השונה מהותית מדגמי הבסיס, ב-X2 הבידול העיצובי צנוע יותר.

     

     

    הוא שומר על תצורת חמש דלתות ונבדל בחזית עם יחידות תאורה צרות ומתוחות לאחור, גריל כליות גדול יותר, פגוש שונה וקורה A המשתפלת בזווית חדה יותר. על קורה C הרחבה יותר מתנוסס סמל היצרנית בדומה ל-M1 המיתולוגית. חישוקי ה-"17 עד "20 (לעומת "19 ב-X1) שונים אף הם. בכל זאת, למרות מעט שינויים, מקדם הגרר נמוך יותר - 0.28cd לעומת 0.30cd ב-X1.


     

    ההבדלים בעיצוב הפנים קטנים עוד יותר ומסתכמים בגימור שונה עם מסך תצוגה נשלט חוגה בגודל "6.5 בגרסאות הבסיס ו-"8.8 בגרסאות הבכירות. בסיס הגלגלים זהה (267 ס"מ) אך הוא  קצר בכשמונה ס"מ ונמוך בשמונה וחצי ס"מ. עקב כך, גם נפח תא המטען קטן ב-35 ליטר - 470 ליטר בסך הכל.


     

    היצע מנועי הטורבו-בנזין הרלוונטיים לישראל יהיה זהה - שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 140 כ"ס ב-18i וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 192 כ"ס ב-20i. שני המנועים ישודכו לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד חדשה (לעומת 8 הילוכים אוטומטית ב-X1) ולהנעה קדמית או אופציה לכפולה-קבועה במנוע הגדול.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים