שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הכירו את ubeya
    סטארטאפ השבוע שלנו הוא ubeya פלטפורמה המחברת את ה-Gig Economy לחברות בתעשיית האירועים. הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלון שלנו

    תעודת זהות:

    מייסדים: עומרי דקלו ויובל וינבוים

    שנת הקמה: 2015

    שנות עבודה בניו יורק: הקמנו את החברה בישראל וכעת מנהלים משרדים בישראל ובניו יורק עם שני עובדים בניו יורק.

     

    הרעיון מאחורי הסטארטאפ:  תמיד היינו טובים בפתרון בעיות קשות, בכל חברה שבה עבדנו בעבר. ב-Ubeya יצא לנו להיתקל בלקוחות עם בעיות תפעוליות
    קשות מאוד הזקוקים לפתרון מאוד מדויק לצרכים שלהם. גילינו Hidden blue ocean עם פוטנציאל עסקי עצום. מיד הבנו שניהול ומציאת כוח אדם זמני הוא כאב מאוד משמעותי וכתוצאה מכך יצאנו לדרך עם Ubeya הצוברת תאוצה במספר מדינות בארצות הברית.

     

    איך נולד הרעיון?

    התחלנו בפיתוח פלטפורמה ליצירת אפליקציות פנים ארגוניות באופן אוטומטי (Wix לבניית אפליקציה פנים ארגונית). במקרה, אחד מלקוחותינו הראשונים היה חברת קייטרינג - עבדנו באופן קרוב מאוד ללקוחותינו והם חשפו בפנינו את הבעיות הקשות ביותר שלהם. לאחר מחקר שוק מעמיק הבנו שהבעיות הללו נפוצות אצל כל חברות האירועים. החלטנו להרים את הכפפה ולפתור אותה משלב מציאת העובדים ועד תשלום שכרם.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    הקושי האמיתי בהקמת סטארטאפ הוא הביצוע. התחלנו משחרור מוצר מהיר לשוק, איטרציות זריזות מול לקוחות ראשונים ושיחות אינסופיות להבנת הכאבים של העסק. מציאת השותפים הנכונים לדרך היא חלק מאוד משמעותי מהצעדים הראשונים בתהליך.

     

     

    מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

    שני המשתנים העיקריים לבחירת יעד מבחינתנו הם צפיפות אוכלוסין וכמות אירועים - ניו יורק עומדת בשני הקריטריונים בצורה נפלאה. הסניפים המתוכננים הבאים הם לוס אנג'לס, לאס וגאס ויוסטון.

     

    מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

    נקודת המפנה הגיעה כאשר פתחנו את האפשרות עבור לקוחותינו להשיג עובדים עבור אירועיהם. הערך המשמעותי שסיפקנו להם והמודל העסקי הטרנזקציוני, הגדילו משמעותית את הכנסות החברה וכן את הערך שלקוח מקבל מאיתנו.

     

    לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

    ההתחלה בשוק הישראלי הייתה מאוד נכונה מבחינתנו, ביצענו את כל הניסויים שלנו בארץ ומהלקוחות הישראלים למדנו המון. לקח לנו כמה חודשים לקבל את ההחלטה לעזוב עבודות בגוגל ובפלנטיר ולשים את כל יהבנו על Ubeya, היינו יכולים להרוויח כמה חודשי עבודה שתמיד חסרים.

     

    מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    כמה שיותר מוקדם יותר טוב. נקודת הזמן הטובה ביותר היא ברגע שמתחילים לחוש product market fit, ה-network הניו יורקי תמיד רוצה לעזור וזה שיפר לנו את הביצועים בכל תחומי החברה.

     

    מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

    מיליון דולר.

     

    מחפשים עובדים?

    לחלוטין! אנחנו מחפשים אנשים מוכשרים עם רקע במכירות, בעדיפות לכאלו שמגיעים מתעשיית האירועים בארצות הברית.

    חפשו ב:

    www.ubeya.com

     

     

    מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY. 

     WWW.IsraeliMappedinNY.com

     

     


    פורסם לראשונה 27/10/2017 14:24

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים