שתף קטע נבחר

אופנועים חדשים: ב.מ.וו, סוזוקי ובטא חדשים בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את אחד האופנועים היותר אקסצנטריים שהגיעו לכביש המקומי במחיר של 200 אלף שקלים (ועודף), סוזוקי פונה לרוכבים מתחילים עם עיצוב ספורטיבי ובטא קורצת לחובבי שטח מזן מיוחד

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את ה-K1600B (באגר, Bagger), אחד האופנועים המקוריים למראה שייצרה החברה הבווארית מעולם, וכזה הנראה כמוכן לקרב מול מיטב תעשיית הרכב הדו-גלגלית האמריקאית. האופנוע הייחודי עושה שימוש באותו מנוע שישה צילינדרים בנפח 1,649 סמ"'ק של ה-GT וה-GTL, עם 160 כ"ס ו-17.5 קג"מ. מחירו בישראל: 199 אלף שקלים.

 

ב.מ.וו K 1600 B - יש עודף מ-200 אלף ()
ב.מ.וו K 1600 B - יש עודף מ-200 אלף

 

הבאגר מעוצב - בהתאם להצהרות ב.מ.וו עצמה - כאופנוע למרחבים העצומים של צפון אמריקה והכבישים האינסופיים של חלק זה ביבשת. הארלי דיווידסון אך גם אינדיאן, מציעים דגמים מקבילים העונים על נוסחה דומה - אופנוע גדול מאוד, מאובזר מאד, נוח מאוד ויקר להחריד.

 

בין שאר פרטי האבזור התקני ברשימה הבלתי נגמרת של ב.מ.וו ניתן למצוא הילוך אחורי, משקף מתכוונן חשמלית, מושבים וידיות כידון מתחממים, מערכת שמע, פנסי ערפל וחיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט, מזוודות צד מקוריות עם תיקים פנימיים ונעילה חשמלית, הנעה ללא מפתח, מחשב דרך ופנסי Led.

 

סוזוקי GSX250R - לרוכבים מתחילים ()
סוזוקי GSX250R - לרוכבים מתחילים
 

 

ומהצד המאוד רחוק של הסקאלה, עם תג-מחיר וייעוד שונים באופן קיצוני, מתחילה עופר אבניר לשווק את סוזוקי GSX250R, אופנוע שהיבואנית מכנה "כרטיס כניסה לעולם רכיבת הספורט והמסלול". את ההצהרה הזו מומלץ כמובן לקחת בפרופורציות, שכן למרות האות "R" בשמו, מדובר ב"אופנוע כניסה" לתחום עם מנוע שני צילינדרים ו-250 סמ"ק והספק מרבי של 25 כ"ס. בהתאם, מחירו יהיה אטרקטיבי יחסית ויעמוד על 27 אלף שקלים לפני אגרות רישוי.

 

ה-250R הקטן זוכה לתחפושת המשפחתית המוכרת עם חיפוי פלסטיק צבעוני וקרבי. לדברי עופר אבניר, העובדה שהוא מצויד במנוע בעל שני צילינדרים ולא אחד כמקובל בקטגוריה, מעניקה לו רצועת כוח רחבה יותר והופכת אותו כך לנוח יותר לשימוש. תיבת שישה הילוכים מעבירה את הכוח לאחור באמצעות שרשרת וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 32.5 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן הרשמיים. נפח מיכל הדלק עומד על 15 ליטר.

 

מלפנים ומאחור מצויד ה-250 במתלי קאיאבה, מערכת הבלימה מציעה גם ABS ולוח המחוונים מציג מלבד מהירות וסל"ד גם את ההילוך הנבחר, מד דלק, טווח רכיבה אפשרי, צריכת דלק ממוצעת, שעון ועוד. גובה מושב הרוכב הוא 79 ס"מ. התאורה מלפנים ומאחור היא מסוג Led ויש שלוש סכימות צביעה שונות - שחור, לבן או צביעת MotoGP הרשמית של סוזוקי על רקע כחול.

 

אופנועי הטריאל של בטא ()
אופנועי הטריאל של בטא
 

 

עוד יותר שונה הוא מותג אופנועי הטריאל של בטא האיטלקית, אותה מייבאת חברת מטרו (ימאהה, קאוואסאקי, סאן יאנג). מדובר בשלושה מדגמי החברה במשפחת Evo בנפחים שונים, עם מנועי שתי פעימות בנפח 125, 250 ו-300 סמ"ק. לדברי היבואנית, דגמי 2018 "שופרו ועודכנו כדי לתת חוויה טריאל חלקה עוד יותר". במטרו אומרים כי הן המנוע והן מערך המתלים שופרו, וכך גם מערך הבלימה ותיבת ההילוכים. אופנועי המשפחה זכו בגרפיקה חדשה. מחיר האופנועים נע בין 28 אלף שקלים ל-125 הבסיסי, ועד 35 אלף שקלים עבור ה-300 הבכיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים