שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הכירו את KonnecTo
    סטארטאפ השבוע שלנו הוא KonnecTo, פלטפורמה המאפשרת ליצור פרופילי לקוחות לחברות . הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלות שלנו

    תעודת זהות

     

    מייסדים: ארז נחום, חצב וולף, מרני מנדל

     

    שנת הקמה:2015

     

    שנות עבודה בניו יורק: שנה

     

    הרעיון מאחורי הסטארטאפ:

    עד כמה אתם באמת מכירים את הלקוחות שלכם? מותגים רבים מנסים להכיר את קהל הלקוחות שלהם יותר טוב, ונכון להיום

    הם מסתמכים בעיקר על מידע שסובב סביב הפעילות של הלקוח בחנות מותג או בפלטפורמות הדיגיטליות שלו.

     

    הבעיה היא שעל מנת להכיר את הלקוח באמת, המותג צריך להבין מה הלקוח אוהב, הערכים שלו, השאיפות שלו, הדעות שלו, האנשים הקרובים שמשפיעים עליו ואיך אפשר ליצור איתו חיבור עמוק יותר בעתיד.מידע מהסוג הזה יסייע למותג לייצר חוויה אישית ורלוונטית עבור הלקוח, למדוד ולקבל החלטות שיווקיות טובות יותרואפילו להבין היכן שווה להשקיע כספי החסויות.

     

    KonnecTo מאפשרת למותגים לאסוף מידע אישי אותו הלקוחות מוכנים לשתף עם המותג, לנתח כל אינטרקציה שבוצעה על ידי הלקוח ולבנות פרופילים יותר עמוקים שיסייעו ביצירת מערכת יחסים יותר טובה ורלוונטית עם הלקוח לאורך זמן.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    התחלנו עם רעיון ומוצר ראשוני סביב עולם ה-customer loyalty. השקענו זמן רב בפיתוח הפלטפורמה הראשונית.לפני כשנה עברנו לבוסטוןושם, בעקבות שיחות עם מותגים גדולים מתעשיות שונות, גילינו שהמוצר שפיתחנו פותר רק חלק מבעיה הרבה יותר גדולה וכואבת בשוק. החלטנו לשנות הפוקוס ולעזור למותגים להכיר לעומק הלקוחות, ולחבר המידע וההמלצות שייצרנו למאמצים בהם המותגים משקיעים זמן וכסף.

     

     

    מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

    החלטנו להגיע לניו יורק אחרי שנחשפנו לכמות הלקוחות הפוטנציאליים והשותפים הרלוונטיים שממוקמים בעיר.

     

    מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

    בשלב מוקדם הצלחנו לפתח מספר שותפויות עסקיות מוצלחות עם entreprises וחברות טכנולוגיות שהאמינו בנו, עזרו ועוזרות למכור הפלטפורמה שלנו ללקוחותיהם, מה שזירז את היכולת שלנו למכור המוצר לארגונים גדולים ולקבל פידבקים שעוזרים להבין הצורך וההזדמנות.

     

    לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

    היינו מדברים עם לקוחות בשוק הרלוונטי כבר בהתחלה, ומוציאים לשוק גרסה קטנה וממוקדת הרבה יותר מהר. המעבר לפני שנה עזר לנו להבין את ההזדמנויות הגדולות שלא זיהינו כשהתחלנו לפתח המוצר בארץ, וזאת אחת ההמלצות שלנו לסטארטאפים ישראלים צעירים שהשוק שלהם נמצא כאן: תהיו הכי קרובים לשוק, אם זה מתאפשר כלכלית.

     

    מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    אחרי שיש MVP, ו-traction ראשוני למוצר.

     

    מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

    חצי מיליון דולר

     

    מחפשים עובדים?

    בקרוב

     

    www.konnecto.io

     

     

     מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY. 

     WWW.IsraeliMappedinNY.com

     

     

     

     

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    "עד כמה אתם באמת מכירים את הלקוחות שלכם? קונקטו
    מומלצים