שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    יונדאי מבטיחה: אבזור בטיחות מלא בדגמים חדשים

    היצרנית הקוריאנית שמובילה את טבלת המסירות כבר מספר שנים, תשווק את כל דגמיה החדשים עם מלוא מערכות הבטיחות המתקדמות והמקוריות כבר בגרסאות הבסיס. בנוסף הכריזה על תחילת שיווק i30, סונטה היברידית וטוסון טורבו חדשים, כמו-גם איוניק חשמלית וקונה במהלך 2018

    שינוי כיוון עם הטוסון הפופולארי, שיווק עתידי של איוניק חשמלית, סונטה היברידית מול קיה אופטימה ו-i30 מול פולקסווגן גולף. יבואנית יונדאי לישראל, חברת כלמוביל, חשפה היום (א') את תכניותיה לחודשים הקרובים עם מגוון דגמים חדשים ומעודכנים, כמו-גם הבטחה לשילוב מערכות בטיחות מתקדמות ומקוריות בכל הדגמים שתשווק בעתיד - החל מגרסאות בסיס.

     

    יונדאי טוסון - ה-2.0 ליטר יחליף את ה-1.6 כמרכזי במשפחה ()
    יונדאי טוסון - ה-2.0 ליטר יחליף את ה-1.6 כמרכזי במשפחה

     

    החדשה המעניינת מכולן נוגעת לטוסון, להיט המכירות של היבואנית ואחד האחראים - יחד עם קיה ספורטאז' התאום לקונצרן - לזינוק אדיר בנתח שוק רכבי הפנאי בישראל. קטגוריה שלדברי דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, עשויה לחלוף כבר ב-2018 על-פני קטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות שמובילה אצלנו היסטורית מבחינת נתח שוק. עד היום מכרה כלמוביל, כך פיאמנטה, כ-22 אלף טוסונים בישראל (כולל שמו הזמני ix35, ה.פ) ומובילה לדבריו את שוק רכבי הפנאי במכירה ללקוחות פרטיים.

     

    אלא שכעת, לאחר הכרזה על תחילת שיווק טוסון עם מנוע 2.0 ליטר במחיר של 145 אלף שקלים, יש להניח כי מבחינת הלקוח הפרטי צפוי שינוי בתמהיל. ל-2 ליטר הספק מרבי של 155 כ"ס (132 כ"ס ב-1.6 ליטר) והוא משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. הביצועים אמנם אינם טובים משמעותית מהמנוע הקטן יותר - 0 ל-100 ב-11.1 שניות (שניה פחות) ו-181 קמ"ש (10 קמ"ש יותר) אך פער המחיר הזעום בין השניים (2,000 שקלים בלבד) ורמת גימור-אבזור זהה, צפויים להסיט את הביקוש לכיוון המנוע הגדול יותר ולשגר את ציי הרכב הגדולים ל-1.6. יתכן גם וזו הסיבה להסרה מוחלטת של פרטי גרסת ה-1.6 ליטר הבסיסית מאתר היבואנית.

     

    יונדאי סונטה היברידית - החל מ-165 אלף שקלים ()
    יונדאי סונטה היברידית - החל מ-165 אלף שקלים

     

    הטוסון עם מנוע ה-2.0 ליטר יוצע בסך הכל בארבע רמות גימור-אבזור שהיקרה שבהן תעלה 174 אלף שקלים. בנוסף תשווק כלמוביל ב-2018 טוסון גם עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש (183 אלף שקלים, 177 כ"ס, 9.1 שניות ו-201 קמ"ש) ותיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. ה-1.6 הוותיק - שלא יציע מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות אך כן מובילאיי -  ימכר ב-143 אלף שקלים ובגרסה (בסיסית) אחת בלבד.

     

    מכונית נוספת וחשובה עליה הכריז פיאמנטה היא ה-i30 העדכנית, משפחתית-קומפקטית מהקטגוריה בה נוגסים בהתמדה רכבי הפנאי, שתשווק כאן עם מנוע בנפח 1.4 ליטר מוגדש (140 כ"ס) ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת-מצמד. ה-i30 כבר וותיקה באירופה שכן הושקה שם עוד ב-2016 ותציע צריכת דלק טובה יותר מקודמתה - 18 ק"מ לכל ליטר בממוצע.

     

    בכלמוביל גאים להכריז כי כבר בגרסת הבסיס (130 אלף שקלים) תוצע סוללת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות לרבות בלימה אוטונומית. רמת האבזור הגבוהה יותר (Luxury) תעלה 136 אלף שקלים ובה יוצעו בנוסף גם גג שמש פנורמי, מושב נהג מתכוון חשמלית ומשטח טעינה לסלולרי.

     

    יונדאי i30  חדשה. המחיר: 130 אלף שקלים ()
    יונדאי i30 חדשה. המחיר: 130 אלף שקלים

     

    לצד שני דגמים אלה מושקת גם סונטה היברידית חדשה, אף היא ברמת אבזור בטיחותי גבוהה ובמחיר של החל מ-165 אלף שקלים (6,000 שקלים יותר מהסונטה ההיברידית הקודמת), היישר מול קיה אופטימה שהושקה זה עתה במחיר זהה. לצד הגרסה הבסיסית של המשפחתית הגדולה וההיברידית תשווק גם גרסה מאובזרת יותר במחיר של 180 אלף שקלים. הסונטה תמשיך לעשות שימוש במנוע 2.0 ליטר ו-193 כ"ס בחישוב משולב עם המנוע החשמלי.

     

    יונדאי איוניק כל חשמלית - רק ב-2018 ()
    יונדאי איוניק כל חשמלית - רק ב-2018

     

    הסונטה ההיברידית תהיה לטענת יונדאי חסכונית משמעותית מהדגם היוצא עם 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת עירוני-בינעירוני, 14 עד 23 אחוזים טוב יותר מהמכונית היוצאת. גם כאן תספק כלמוביל את כל מערכות הבטיחות המקוריות שמציעה היצרנית. האחריות שתציע כלמוביל למערכת ההיברידית והסוללה: שבע שנים או 150 אלף ק"מ.

     

    לסיום, פיאמנטה הכריז כי האיוניק הכל-חשמלית צפויה להגיע במהלך 2018, כמו-גם הקונה המודרנית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יונדאי סונטה היברידית החל מ-165 אלף שקלים
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים