שתף קטע נבחר

טסים לחו"ל? מעכשיו תוכלו להפעיל את הביטוח אונליין

כבר לא חייבים להתקשר לנציג שירות: רוצים להפעיל את ביטוח הנסיעות שמקנה כרטיס האשראי בחינם? לקוחות חברות האשראי המבוטחות על ידי AIG יוכלו לעשות זאת אונליין בכל שעות היממה. החברה גם תציע הנחה על רכישה מקוונת של ביטוח מעבר לימים המוצעים בחינם

פרסום ראשון: מחזיקי כרטיסי האשראי של ישראכרט, לאומי קארד ואמריקן אקספרס יוכלו מעתה, לראשונה, להפעיל את ביטוח הנסיעות אונליין, בכל שעות היממה ללא צורך בנציג שירות.

 

 

מדובר בבשורה ללקוחות שנדרשו עד כה לבצע הפעלה באמצעות נציג שירות, תהליך שדרש לעיתים המתנה על הקו והיה מוגבל לשעות פעילות המוקד.

 

את המהלך יזמה חברת הביטוח המבטחת את שלוש חברות כרטיסי האשראי - AIG. החברה מבטחת את לאומי קארד כבר מספר שנים והחל משנה שעברה היא החליפה את כלל כמבטחת של ישראכרט ואמריקן אקספרס.

 

נזכיר כי מחודש ספטמבר האחרון, חלו שינויים בפוליסות ביטוח הנסיעות, כאשר בכל הנוגע לביטוח שמעניקות חברות כרטיסי האשראי - נדרשת הפעלה של הביטוח בכל סוגי הכרטיסים. גם מודל הביטוח השתנה, וכיום והוא התקצר למשך תקופה של חמישה ימים בלבד (במקום 55).

 

עם זאת היקף הכיסוי הביטוחי הורחב באופן משמעותי, כך שללקוחות חברות האשראי הטסים לחו"ל למשך חמישה ימים או פחות, אין כל צורך להוסיף הרחבה כלשהיא (בהנחה שאין להם בעיה רפואית או צורך רפואי מיוחד).

 

 (צילום: שירי הדר) (צילום: שירי הדר)
(צילום: שירי הדר)

הפלטפורמה האינטרנטית תאפשר גם רכישת ביטוח עבור הנוסעים לתקופה שעולה על חמישה ימים, כאשר יתבצע תחשיב אוטומטי שלא יחייב את חמשת הימים הראשונים, זאת בנוסף להנחה של 15% שתינתן לרוכשים באמצעות האתר.

 

בשלב זה לא ניתן לרכוש ביטוח באמצעות הממשק במקרים שדורשים כיסויים בגין מצב רפואי קיים. לקוחות אלו ינותבו לנציגי השירות ויהיו זכאים להנחה זהה. בעוד מספר חודשים ניתן יהיה לרכוש אונליין את כל סוגי הכיסויים.

 

נציין כי המהלך של AIG, אותו הובילה סמנכ"לית ביטוחי תאונות אישיות, חיים ובריאות בחברה יפעת רייטר, עשוי למנוע תופעות שקרו לא פעם, בהן נציגי השירות של הביטוח ניצלו את ההזדמנות "לדחוף" ללקוחות התמימים כיסויים נוספים או פוליסות שהם אינם זקוקים להן בכלל. כאמור, בממשק החדש הלקוחות יוכלו הן להפעיל את הביטוח והן לרכוש כיסויים והרחבות באופן עצמאי, רק אם ירצו בכך.

 

נכון להיום, לקוחות חברת כרטיסי האשראי כאל, המבוטחים באמצעות הראל, נדרשים להפעיל את הביטוח באמצעות נציג שירות, זאת בנוסף לכך שהכיסוי הביטוחי הניתן חינם למשך חמישה ימים, אינו כולל ביטוח מטען וביטול וקיצור נסיעה - עליהם נדרש לשלם תוספת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים