שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    למות עליו: מלאך המוות שהפך ללהיט באינסטגרם
    למעלה מ-100 אלף גולשים עוקבים אחר החשבון של מלאך המוות, המפרסם תמונות קודרות אבל די מצחיקות מחופי ניו-זילנד. אבל איזה מסר הוא רוצה להעביר?

     

    "מלאך המוות" בפעולה

    "מלאך המוות" בפעולה

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    חשבון אינסטגרם משעשע למדי, שמשתף שלל תמונות של מלאך המוות משוטט לו בנעימים בחופי ניו זילנד החמימים, הפך בתקופה האחרונה לוויראלי במדינת הקיווי. אבל כנראה לא מדובר בעוד בדיחת קרש סתמית או באיש שבחר את הלבוש הכי קשוח שיש לחוף הים.

     

    החשבון של Swim Reaper (בתרגום נועז למדי - "מלח המוות") צבר בינתיים 100 אלף עוקבים. זה מה שנכתב בתיאור החשבון: "אני פשוט אוהב את החיים. חח. סתם, בצחוק. מחפש לקחת נשמות בקיץ הזה. אם תעשו החלטות מטומטמות במים, אני אחכה לכם. ביי!".

     

     (צילום: מתוך אינסטגרם) (צילום: מתוך אינסטגרם)
    (צילום: מתוך אינסטגרם)

     (צילום: מתוך אינסטגרם) (צילום: מתוך אינסטגרם)
    (צילום: מתוך אינסטגרם)

     

    מלאך המוות מפרסם לו תמונות קודרות אבל די מצחיקות בחופים השונים לצדם של שוחים תמימים, אבל החשבון הזה ברשת החברתית הוא קצת יותר מעוד בדיחה ויראלית. ב"סאן" הבריטי דיווחו שבעצם מדובר בחלק מקמפיין של גוף שנקרא Water Safety New Zealand שמטרתו להזהיר אנשים בנוגע לסיכוני טביעה לפני תחילת הקיץ. הסלוגן של הקמפיין, אגב, הוא "Swim dumb and you're done" (תשחו כמו טיפשים ותהיו גמורים).

     (צילום: מתוך אינסטגרם) (צילום: מתוך אינסטגרם)
    (צילום: מתוך אינסטגרם)

     (צילום: מתוך אינסטגרם) (צילום: מתוך אינסטגרם)
    (צילום: מתוך אינסטגרם)

     

    הקמפיין הזה נועד להגביר מודעות בעיקר בקרב אוכלוסיית הסיכון העיקרית - בחורים צעירים בגילאי 30-15. לפי ה"סאן", מנכ"ל Water Safety New Zealand, ג'ונטי מילס, אמר: "הרבה מהטביעות האלה הן מה שאנחנו מכנים 'מוות ניתן למניעה'. אפשר להציל חיים עם בחורים צעירים פשוט יקבלו החלטות נכונות יותר בסביבת המים.

     

    "עם זאת, קהל היעד יכול גם להגיב לא כל כך טוב כשאומרים לו מה לעשות, ולכן זה מאבק להצליח להעביר להם מסר בטיחותי חיובי. בעזרת ההומור השחור של 'מלח המוות', אפשר להבין ולראות את ההשלכות הקטלניות של החלטות מטופשות במים".

     

    לחשבון האינסטגרם

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "למות עליו: מלאך המוות שהפך ללהיט באינסטגרם"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים