שתף קטע נבחר

הכירו את SeatServe

סטארטאפ השבוע שלנו הוא SeatServe, אפליקציה המאפשרת לאוהדי ספורט להזמין מתוך האצטדיון אוכל ושתיה הישר למושב. הישראליפ שמאחורי הרעיון ענו על השאלון שלנו

תעודת זהות:

מייסדים:  שי דדוש, משה אזוגי וסת' גרינברג

שנת הקמה: 2014

שנות עבודה בניו יורק:  שלוש שנים, עם ארבעה עובדים

 

הרעיון מאחורי הסטארטאפ:

SeatServe מאפשרת לאוהד להזמין אוכל מתוך האצטדיון ישירות מהמושב שלו באמצעות הטלפון הנייד. כאשר הזמנה מוכנה לאיסוף, עשרות רצים יקבלו הודעה עם נקודת האיסוף. הרץ הראשון שיתפוס את ההזמנה הוא זה שיהיה אחראי למסור אותה והוא שיקבל את התשר עבורה. לאורך כל התהליך האוהד יקבל חיווים עם הסטסוט והזמן למסירה של ההזמנה כדי שיוכל להנות מהמשחק. המשלוח הכי מהיר היה תוך 2:41 דקות מרגע ההזמנה והזמן הממוצע עומד על 7:30 דקות.

 

איך נולד הרעיון?

חיפשנו ענף עם כמות עסקאות יומית גדולה שבו נוכל להשתמש בטכנולוגיה על מנת לייצר רווח לבעלי העסקים. בהתחלה חשבנו על מסעדות וברים, לאפשר ללקוח להזמין ולשלם באמצעות הטלפון הנייד בזמן הביקור במסעדה במקום המלצר או הברמן. תוך כדי סיעור המוחות סת' חשב על זה שבאצטדיונים יש עשרות אלפי אוהדים שאין להם גישה למלצרים, והזמן שאמריקאים נאלצים לחכות בתור נע בין 15 ל-30 דקות. אז החלטנו להתמקד בפתרון טכנולוגי שיעשה את התהליך מאוד יעיל וכדאי עבור האצטדיונים.

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

למצוא שותפים טובים (כולל תמיכה מבן או בת הזוג), להתחיל עם הרעיון, אבל להיות פתוח לשנות במידת הצורך, הוצאה לפועל של תכניות הפעולה, לימוד ושיפור מתמיד ותזמון טוב ליציאה לשוק.

 

עשרות אלפים ללא גישה. אפליקציה חדשה באיצטדיונים ()
עשרות אלפים ללא גישה. אפליקציה חדשה באיצטדיונים

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

כיף לעבוד בניויורק. בפרט כשאתה סטארט-אפ, יש לך גישה לכל מה שאתה צריך בדר"כ מסביב לשעון 7 ימים בשבוע והקצב מהיר. המשרדים של החברות הגדולות בעולם כאן וכשאתה במרחק של רק כמה בלוקים מהן יש גמישות לקבל פגישות. בנוסף ניויורק מאוד ידידותית ליזמי ההיי-טק הישראלים והקהילה רק גדלה.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

אנחנו עדיין סטארט-אפ בשלבי גדילה. כשהיינו בשלב התכנון של המוצר הצלחנו להשיג פגישה באצטדיון אמסטרדם ארנה בהולנד (53,000 מושבים). הם מיד אהבנו את הרעיון (כשכל מה שהיה לנו זה שרטוטים של איך זה יראה) וארבעה חודשים אחרי הפגישה הראשונה השקנו את המוצר. קיבלנו חשיפה תקשורתית מעולה והיה לנו לקוח גדול שעזר לנו ללמוד ולגדול. צוות השיווק של הארנה הפיק עבורנו שני סרטוני תדמית מדהימים שמשמשים אותנו עד היום.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

היינו מעסיקים אנשי מכירות מקומיים ומתעשיית הספורט כבר בימים הראשונים. רשת הקשרים של מי שכבר עבד בתחום יכולה לקצר משמעתית את תהליך המכירה של המוצר.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

כשיש משהו להראות ללקוחות הפוטנציאליים. זה לא חייב להיות המוצר המוגמר, אפילו אם זאת מצגת של המוצר זה מספיק. תמיד יש פער מסוים בין מה היזמים מנסים למכור ללקוחות האמריקאים לבין מה שהם באמת צריכים. לקבל את הפידבק בשלבים הראשונים של התהליך מכמה לקוחות פוטנציאליים יכול לחסוך המון זמן וכסף ולעזור למצוא את הפוקוס הנכון לחברה.

 

מחפשים עובדים?

בהחלט! חפשו ב:

https://seatserve.com

 

מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY.

 WWW.IsraeliMappedinNY.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פתרון טכנולוגי יעיל. ממייסדי הסטארטאפ
מומלצים