שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    17 אלף מנויים חדשים לטלוויזיה של סלקום ברבעון השלישי
    החברה מסיימת את הרבעון עם 154 אלף מנויים בסלקום-TV - צמיחה שהופכת את הפעילות לרווחית; מספר מנויי הסלולר ירד בשיעור קל ל-2.8 מיליון מנויים, הפעילות הקווית צמחה ב-41%

    סלקום מסכמת את הרבעון השלישי של 2017 עם עלייה של 17 אלף מנויים בתחום הטלוויזיה ל-154 אלף מנויים בתום הרבעון - צמיחה שהופכת את פעילות הטלוויזיה לרווחית. כך לפי מנכ"ל החברה ניר שטרן. לשם השוואה, את הרבעון הקודם סיימה סלקום עם 137 אלף מנויים וברבעון המקביל בשנה שעברה מספר המנויים עמד על 99 אלף.

      

    מנכ"ל סלקום ניר שטרן ()
    מנכ"ל סלקום ניר שטרן

     

    אחרי ערוץ הילדים: סלקום TV מוסיפה את ערוצי דיסני

    דו"חות סלקום דלפו בטעות: 13 אלף מנויי סלולר נטשו ברבעון האחרון

     

    הפעילות הקווית של סלקום רשמה גם היא צמיחה נאה של 41% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ומספר מנויי האינטרנט של החברה הסתכם ב-206 אלף לעומת 146 אלף ברבעון המקביל. נתוני המנויים של פעילות הטלוויזיה והאינטרנט עשויים ללמד כי הטריפל שמציעה סלקום משחקת תפקיד משמעותי בשיווק וכי מרבית הלקוחות המצטרפים לטלוויזיה עושים זאת באמצעות חבילת התקשורת המשולבת.

     

    בסיכום הפיננסי של הפעילות כולה מדווחת סלקום על ירידה של 1.7% בהכנסות ל-975 מיליון שקל, מול 992 מיליון שקל ברבעון המקביל. בסלקום מייחסים את הירידה בהכנסות לירידה של 2.8% בהכנסות משירותים, שהסתכמו ב-737 מיליון שקל, מול 758 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. ירידה זו קוזזה בחלקה בעלייה בהכנסות מציוד שגדלו ב-5.8% מ-276 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2016 ל-292 מיליון שקל ברבעון הנוכחי. העלייה בהכנסות מציוד נובעת ברובה מהסכם שיתוף הרשתות עם גולן והגידול בהכנסות משירותי טלוויזיה.

     

    הרווח התפעולי לרבעון השלישי של שנת 2017 עלה ב-13.7% ל-83 מיליון שקל, מול 73 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-32 מיליון שקל בהשוואה ל-33 מיליון שקל ברבעון השלישי של שנת 2016, ירידה של 3%.

     

     

    עוד על סלקום: העיר החכמה

    עוד על סלקום: העיר החכמה

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    למרות הנתונים החיוביים במגזר הקווי, את הירידה בהכנסות וברווח הנקי ניתן לייחס לפעילות הסלולר של החברה. מצבת מנויי הסלולר בסוף הרבעון השלישי עמדה על כ-2.805 מיליון מנויים, ירידה של 0.6% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה (שבסיומו עמד מספר המנויים על 2.822 מיליון). במהלך הרבעון המדווח רכשה סלקום את פעילות הסלולר של "הום סלולר", מה שהגדיל את מצבת מנויי הסלולר בכ-26 אלף נטו.

     

    שיעור הנטישה בקרב מנויי הסלולר הסתכם ב-11.5% לעומת 10.5% ברבעון המקביל. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ב-57.8 שקל לחודש לעומת 62.8 שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. בסלקום מייחסים את הירידה ב-ARPU לשחיקה המתמשכת בתעריפי שירותי הסלולר כתוצאה מתחרות מוגברת בשוק הסלולר וכן מהפער בין הכנסות מזכויות שימוש ברשתות סלולר, בהתאם להסכם שיתוף הרשתות עם גולן ברבעון השלישי של 2017.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים